Щодо виплати компенсації витрат власникам житлових приміщень приватного житлового фонду за тимчасове розміщення внутрішньо переміщених осіб, які перемістились у період воєнного стану

Друк

     Постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.2022 № 333 затверджений Порядок компенсації витрат за тимчасове розміщення внутрішньо переміщених осіб, які перемістилися у період воєнного стану і не отримують щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним   особам для покриття витрат на проживання ,  в тому числі на оплату житлово- комунальних послуг.

      Цим Порядком визначений механізм надання компенсації витрат  власників жилих приміщень  приватного житлового фонду, що пов’язані з безоплатним тимчасовим розміщенням ВПО, які після введення Указом Президента України від 24 лютого 2022 р № 64 «Про  введення воєнного стану в Україні» воєнного стану  перемістилися  з території  адміністративно – територіальної одиниці, на якій проводяться бойові дії  та яка визначена в переліку, затвердженому розпорядженням Кабінету Міністрів України від 6 березня 2022 № 204  та Наказом Міністерства  з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 25.04.2022 № 75 (із змінами) «Про затвердження Переліку територіальних громад, що розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають в тимчасовій окупації, оточені (блокуванні).

        Для отримання компенсацій власник жилого приміщення протягом п’яти днів після закінчення звітного місяця подає до виконкому  селищної ради за місцем розташування житла відповідну заяву , далі по алгоритму проводиться процедура розгляду  заяви та нарахування  компенсації.

       Сума компенсації розраховується з урахуванням кількості днів, протягом яких  жиле приміщення надавалося для розміщення ВПО та визначається на рівні 14,77 грн за людино – день.

       Компенсація здійснюється за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів , коштів іноземних держав, міжнародних, благодійних організацій та громадських об’єднань.

         Про  можливість нарахування компенсацій  власникам   житла відділом містобудування, архітектури, інфраструктури та ЖКГ  були надані інформаційні оголошення у соціальній мережі та на сайті селищної ради.

        Таким чином, у березні  цього року було подано 13 заяв власників житла , у яких мешкали 34 особи, обсяг  витрат становив 4283,3 грн. Отримали компенсацію  12 осіб  згідно з наданими заявами на суму 3928,82 грн.

        У квітні подано 145 заяв на суму 133698 грн . Розпорядженням Одеської обласної військової адміністрації від 18.07.2022 № 416/А-2022  узгоджені виплати за квітень, але тільки той додаток, якій дотується з державного бюджет -100 чол. – 68340,7 грн; 45 чол. – 65357 грн – буде нараховано з бюджету благодійних організацій, а саме, з фонду Червоного Хреста.

          У травні  було подано 197 заяв на суму компенсації 267395 грн (64 чол. – 127996 грн – з фонду Червоного Хреста та 133 чол. на суму 139399 грн – з державного фонду).

           У червні звернулися с заявами 165 осіб на суму компенсації 208226 грн.

      Заяви повинні надаватися  власниками кожного місяця з 1 по 5 число, з 6 по 10 число –відділ обробляє дані, які надійшли та готує відповідний матеріал для подання в Департамент  енергоефективності та життєдіяльності Одеської військової обласної адміністрації.

 

Головний спеціаліст відділу містобудування, архітектури, інфраструктури та ЖКГ

Тарутинської селищної ради  Діна БАХОВА 

Bookmark the Постійне посилання.

Без коментарів.