ПОЛОЖЕННЯ
про житлову комісію при виконавчому комітеті
Тарутинської селищної ради
І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
Житлова комісія, як громадський орган, утворюється при виконавчому комітеті Тарутинської селищної ради (далі Комісія).
Склад Комісії, а також її голова, заступник, секретар затверджуються на засіданні виконавчого комітету селищної ради.
Комісія керується у своїй роботі Конституцією України, Законами України, Указами Президента України, Житловим кодексом, Постановами Кабінету Міністрів, “Правилами обліку громадян, які потребують покращення житлових умов і надання їм житлових приміщень в Українській РСР”, затверджених Постановою Ради Міністрів і Української республіканської ради профспілок за № 470 від 11.12.1984 року, рішеннями сесії та рішеннями виконавчого комітету Тарутинської селищної ради, розпорядженнями селищного голови та цим Положенням.
ІІ. ПРЕДМЕТ ДІЯЛЬНОСТІ КОМІСІЇ
Відповідно до покладених завдань Комісія з житлових питань:
1.Приймає від громадян заяви про взяття на квартирний облік при виконкомі селищної ради, відповідні документи, перевіряє, розглядає їх та подає свої пропозиції виконкому для розгляду.
2.Розглядає питання, надає пропозиції щодо:
- взяття громадян на квартирний облік,
- включення в списки осіб, що користуються правом позачергового та першочергового одержання жилих приміщень,
- зняття громадян з квартирного обліку, виключення із списків осіб, які користуються правом позачергового та першочергового одержання жилих приміщень,
- розподілу жилої площі та надання громадянам жилих приміщень.
3.Готує проєкти рішень виконкому з питань, що відносяться до її компетенції.
4.Оформляє ордери на жилі приміщення;
5.Проводить обстеження житлово-побутових умов громадян.
6.Надає консультації та роз’яснює житлове законодавство населенню сіл та селищ;
7.Розглядає пропозиції, заяви та скарги громадян з питань, що входять до компетенції комісії та вживає заходи щодо усунення виявлених порушень;
8.Формує житлові справи.
9.Впорядковує квартирну чергу відповідно до рішень виконавчого комітету.
10.Проводить щорічну перереєстрацію громадян, які перебувають на квартирному обліку при виконкомі;
11.Проводить реєстрацію заяв громадян про взяття на квартирний облік.
12.Здійснює ведення книги квартирного обліку громадян.
ІІІ. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ КОМІСІЇ
3.1. Комісія з житлових питань при виконавчому комітеті Тарутинської селищної ради має право:
3.1.1 Відповідно до діючого законодавства співпрацювати з селищною радою, підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності та громадянами.
3.1.2 Одержувати від посадових осіб виконавчих органів селищної ради, інформацію з питань, віднесених до компетенції комісії.
3.1.3 Готувати та подавати на затвердження виконавчого комітету Тарутинської селищної ради рішення, прийняті на її засіданні.
3.2 Комісія з житлових питань при виконавчому комітеті Тарутинської селищної ради зобов’язана :
3.2.1 Проводити свої засідання відповідно до вимог чинного законодавства України;
3.2.2 Зберігати конфіденційність інформації;
3.2.3 своєчасно готувати письмові відповіді громадянам, заяви яких комісія вирішила не подавати на розгляд виконавчого комітету Тарутинської селищної ради.
IV.РОБОТА КОМІСІЇ
4.1.Засідання комісії скликаються по мірі надходжень звернень і оформляються протоколом. Протоколи підписують усі члени комісії.
4.2. Звернення громадян розглядаються в місячний термін з дня подачі звернення.
4.3.Рішення комісії приймаються більшістю голосів членів комісії, присутніх на засіданні. Засідання є чинним при присутності не менше двох третин складу комісії.
4.4.В разі потреби на засідання комісії викликаються зацікавлені особи.
V.РОЗПОДІЛ ОБОВ’ЯЗКІВ У КОМІСІЇ.
5.1 ГОЛОВА КОМІСІЇ:
-здійснює загальне керівництво роботою комісії і відповідає за діяльність комісії;
-веде облік громадян, які потребують покращення житлових умов;
-впорядковує квартирну чергу відповідно до рішень виконавчого комітету;
в кінці поточного року інформує про облік громадян, які потребують покращення житлових умов та про проведену роботу комісії в цілому.
5.2 ЗАСТУПНИК ГОЛОВИ КОМІСІЇ:
-виконує доручення голови комісії;
-у разі відсутності голови комісії або неможливості ним виконувати свої повноваження його функції покладаються на заступника голови комісії.
5.3 СЕКРЕТАР ЖИТЛОВОЇ КОМІСІЇ
-готує проєкти рішень виконкому;
- проводить щорічну перереєстрацію громадян, які перебувають на квартирному обліку при виконкомі;
відповідає за:
-прийом документів від громадян;
-ведення і оформлення протоколів засідань;
-підготовку засідань;
-оформлення та видачу ордерів;
-формування житлових справ;
-проводить реєстрацію заяв громадян про взяття на квартирний облік;
-проводить реєстрацію громадян, взятих на квартирний облік, у книзі ведення;
якщо секретар комісії відсутній на засіданні комісії , то голова доручає тимчасово виконувати функції секретаря іншому члену комісії
5.4 ЧЛЕНИ КОМІСІЇ:
беруть участь у засіданні комісії, обстеженні житлових умов, та виконують окремі доручення голови комісії.
Секретар виконкому селищної ради Олена АБРАМОВА