Чергове засідання виконавчого комітету Тарутинської селищної ради

Друк

       В Тарутинській селищній раді 26 січня 2023 року відбулося чергове засідання виконавчого комітету селищної ради, на якому згідно порядку денного розглянуто 26 питань.

       Члени виконкому заслухали:

- інформацію про результати діяльності дільничних офіцерів поліції щодо забезпечення публічної безпеки та правопорядку, протидії злочинності на території Тарутинської селищної територіальної громади за 2022 рік;

- звіт директора КНП «Тарутинський центр первинної медико-санітарної допомоги» про виконану роботу за 2022 рік;

- інформацію про стан виконання «Комплексної програми соціальної підтримки населення Тарутинської селищної ради на 2021-2023 роки» за 2022 рік.

        Серед розглянутих питань: про надання матеріальної допомоги, про надання матеріальної допомоги учасникам бойових дій на території інших держав та 34-річниці виведення військ з Афганістану, про порушення клопотання щодо присвоєння почесного звання «Мати-героїня» багатодітній матері мешканці смт Тарутине.

        Були заслухані звіти: про стан розгляду звернень громадян у Тарутинській селищній раді за 2022 рік, про підсумки роботи відділу земельних ресурсів Тарутинської селищної ради за 2022 рік.

        Окрім того, на засіданні виконкому заслухані звіти старост старостинських округів Тарутинської селищної територіальної громади про проведену роботу за 2022 рік; розглянуто ряд питань стосовно захисту прав та інтересів дітей; питання житлово-комунальної сфери; затверджені списки громадян, які перебувають на квартирному обліку при виконавчому комітеті Тарутинської селищної ради; затверджені розрахунку по відшкодуванню різниці між розміром тарифу на послуги з централізованого водопостачання, водовідведення та вивозу рідких побутових відходів і розміром економічно-обґрунтованих витрат на їх надання населенню комунальними підприємствами громади.

       Засідання виконавчого комітету пройшло у діловій, конструктивній обстановці.

 

Bookmark the Постійне посилання.

Без коментарів.