Розгляд звернень громадян місцевою владою сприяють реалізації конституційних прав громадян та забезпечують двосторонній зв'язок між мешканцями громади та владою.
В Бессарабській селищній раді звернення розглядаються відповідно до Закону України “Про звернення громадян” та інших нормативних документів, що передбачає забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного і своєчасного вирішення питань, порушених мешканцями.
У І півріччі 2025 року до Бессарабської селищної ради надійшло 568 звернень громадян, у тому числі 204 звернення на особистому прийомі громадян у керівництва селищної ради.
506 звернень вирішено позитивно, на 62 звернення надано роз’яснення згідно з чинним законодавством.
За ознакою надходження масовими є звернення громадян в яких порушувались питання:
-соціального захисту населення – 339,
-аграрної політики і земельних відносин – 87,
-житлової політики – 26,
-комунального господарства - 18.
За соціальним станом авторів звернень: 124 – пенсіонери, 102 – робітники, 51 - особи з інвалідністю, 47 – військовослужбовці, 42 – підприємці, 18 - учасники війни та учасники бойових дій, 17 - працівники бюджетної сфери; 9 - багатодітні сім’ї, 3 - одинокі матері, 155 – інші категорії.
Також у І півріччі 2025 року поступило 6 колективних звернень від громадян за 35 підписами.
Від мешканців громади надходили запити про доступ публічної інформації – 23 та звернення через Гарячу лінію голови ОДА й Урядову “гарячу лінію” – 11.
Крім того розглянуті звернення від мешканців Тарутинської селищної територіальної громади про надання матеріальної допомоги у зв’язку із скрутним матеріальним положенням, на лікування та реабілітацію, на поховання громадян, які на момент смерті ніде не працювали.
Бессарабською селищною радою вживаються невідкладні заходи щодо забезпечення прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, обов’язкове одержання вчасної, обґрунтованої відповіді, неухильного виконання норм законодавства України щодо звернень.