Податки і збори – це основний вид надходжень до селищного бюджету, обсяг яких впливає на спроможність громади у вирішенні нагальних питань. Тому питання сплати податків та зборів до місцевого бюджету перебуває на постійному контролі керівництва Тарутинської селищної ради.
27 вересня заступник Тарутинського селищного голови з питань діяльності виконавчих органів у сфері економіки та бюджету Олена Сілоч провела робочу зустріч зі спеціалістами фінансового управління, відділу економіки, інвестицій та сільського господарства, відділу земельних ресурсів та юридичного відділу щодо сплати податків та зборів до селищного бюджету платниками податків селища Тарутине.
В процесі обговорення проаналізована сплата платниками трьох видів надходжень: податку на доходи фізичних осіб, єдиного податку та податку на майно.
Спеціалісти фінансового управління і відділу економіки, інвестицій та сільського господарства поінформували щодо сплачених сум податків окремо по кожному виду. Аналіз проведений по кожному з платників.
За результатами розгляду виникли деякі питання та були узгоджені шляхи подальшої роботи щодо забезпечення відповідних надходжень у повному обсязі.
Заплановано на наступному тижні провести засідання комісії, створеної при селищній раді, з запрошенням деяких платників.