Порядок денний та проекти рішень чергової 34 сесії Тарутинської селищної ради VII скликання на 21.02.2019 року


Порядок-денний-та-ПР-02-2019XXXIV.docЗавантажити

Рекомендований порядок денний ХХХІV сесії сьомого скликання Тарутинської  селищної ради

28.02.2019 року

 

1).Про звіт секретаря  Тарутинської селищної ради щодо роботи зі зверненнями громадян та наданням адміністративних послуг за 2018 рік .

(Доповідач секретар селищної ради Куракова А.Б.)

2).Про звіти голів постійних комісій селищної ради про виконану роботу у 2018  році.                                      

(Доповідачі голови постійних комісій селищної ради)

3).Про виконання  Тарутинського селищного бюджету за 2018 рік.

 (Доповідач головний бухгалтер селищної ради Жосан О.В.)

 

4).Про звіт Тарутинського селищного голови за 2018 рік про діяльність виконавчого органу селищної ради та виконання плану  діяльності з     підготовки проектів    регуляторних актів на 2018 рік.                                                                    

(Доповідач Селищний голова Куруч І.І.)

 

5). Про прийняття до селищного бюджету з районного бюджету іншої дотації

(Доповідач головний бухгалтер СР Жосан О.В.)

 

6). Про розроблення Звіту про стратегічну екологічну оцінку генерального плану населеного пункту смт. Тарутине Тарутинського району Одеської області

(Доповідач землевпорядник селищної ради Пенков В.В.)

 

7). Про внесення змін і доповнень до рішення сесії Тарутинської селищної ради від 20.12.2018 року №475 -VII «Про Тарутинський селищний бюджет на 2019 рік».

(Доповідач головний бухгалтер СР Жосан О.В.)

 

8).  Про внесення змін до рішення селищної ради 20.12.2018 № 471 -VIІ  Про Програму соціально-економічного та культурного розвитку селища Тарутине   на 2019 рік.                                                                         

(Доповідач секретар селищної ради Куракова А.Б.)

 

9).  Про оприлюднення проекту регуляторного акту- проекту рішення «Про внесення змін  до рішення Тарутинської селищної ради від 25.06.2018 № 411/4-VII «Про встановлення ставок із сплати туристичного збору на 2019 рік»

(Доповідач секретар СР Куракова А.Б., співдоповідач головний бухгалтер СР Жосан О.В.)

 

10). Про оприлюднення проекту регуляторного акту- проекту рішення «Про затвердження Правил благоустрою території смт Тарутине»

(Доповідач секретар СР Куракова А.Б., співдоповідач заступник селищного голови Шавьолкін Ю.І.)

 

11). Про внесення змін до додатоку №2  до рішення сесії  від 20.12.2018   № 476-VII «План діяльності з підготовки проектів регуляторних актів Тарутинської селищної ради на 2019 рік»

 (Доповідач секретар селищної ради Куракова А.Б.)

 

12). Про затвердження Регламенту виконавчого комітету Тарутинської селищної ради.

(Доповідач юрист СР Бородич Л.К.)

 

13).Про внесення змін до рішення селищної ради «Про персональні стипендії Тарутинської селищної ради в галузі освіти для обдарованих дітей смт Тарутине у 2018-2019 навчальному році»

(Доповідач секретар селищної ради Куракова А.Б.)

 

14).Про затвердження експертного звіту щодо розгляду проектної документації в частині міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва і кошторисної  частини проектної документації «Будівництво каналізації по вулицям Квіткова, Красна, Садова, Центральна, ім. Панасенко капітана смт. Тарутине Тарутинського району Одеської області»

(Доповідач Голова селищної ради Куруч І.І.)

15) Про передачу основних засобів ( велосипеда ) з балансу Тарутинської селищної ради на баланс територіального центру 

(Доповідач головний бухгалтер СР Жосан О.В.)

 

16).Земельні питання.

(Доповідач землевпорядник селищної ради Пенков В.В.)

 

Секретар СР                                                               А.Б. Куракова


УКРАЇНА

Тарутинська селищна рада

Тарутинського району Одеської області

Проект РІШЕННЯ

 

Про стан роботи із зверненнями громадян та наданням адміністративних послуг виконавчим комітетом селищної ради у   2018 році

        

Заслухавши звіт секретаря селищної ради «Про стан роботи із зверненнями громадян та наданням адміністративних послуг виконавчим комітетом селищної ради у 2018 році», керуючись ст.26 Закону України «Про самоврядування в Україні», селищна рада

 

ВИРІШИЛА:

 

  1. Звіт секретаря селищної ради «Про стан роботи із зверненнями громадян та наданням адміністративних послуг виконавчим комітетом селищної ради у 2018 році » взяти до відома. (звіт додається)

 

  1. Секретарю виконавчого комітету селищної ради Кушнір С.І.:

 

2.1. забезпечити безумовне виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»;

 

2.2. проводити систематичний аналіз звернень громадян, посилити вимоги до якості розгляду звернень громадян. Відповіді заявникам надавати після всебічного розгляду всіх питань, порушених у зверненнях громадян .

 

  1. Контроль за виконанням даного рішення покласти на секретаря селищної ради Куракову А.Б.

 

Тарутинський селищний голова                                       І.І.Куруч

№      -VIІ                                                                                                                                                                  28.02.2019

 


УКРАЇНА

Тарутинська селищна рада

Тарутинського району Одеської області

Проект РІШЕННЯ

 

Про звіт голови постійної комісії з питань

регламенту та депутатської етики і законності 

 

         Заслухавши інформацію  голови постійної комісії з питань регламенту та депутатської етики і законності Сібова Василя Петровича про проведену роботу за звітний період, керуючись пунктом 11 частини першої статті 26, пунктом 14 статті 47 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, селищна рада

 

ВИРІШИЛА:                                   

 

  1. Звіт голови постійної комісії селищної ради з питань регламенту та депутатської етики і законності Сибова Василя Петровича, про проведену роботу за звітний період, взяти до відома.

 

  1. Відзначити, що діяльність постійної комісії селищної ради з питань регламенту та депутатської етики і законності , відповідає вимогам Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”.

 

  1. Рекомендувати постійній комісії селищної ради з питань регламенту та депутатської етики і законності, продовжувати роботу по вирішенню питань, які належать компетенції комісії, вживати для цього всіх можливих заходів, передбачених чинним законодавством.

 

 

Тарутинський селищний голова                                       І.І.Куруч

№      -VIІ                                                                                                                                                                  28.02.2019


УКРАЇНА

Тарутинська селищна рада

Тарутинського району Одеської області

РІШЕННЯ

 

Про звіт голови постійної комісії з питань

житлово-комунального господарства, побутовому,

торгівельному обслуговуванню, транспорту та зв’язку

 

         Заслухавши інформацію  голови постійної комісії з питань житлово-комунального господарства, побутовому, торгівельному обслуговуванню, транспорту та зв’язку  Березовського Олега Сергійовича  про проведену роботу за звітний період, керуючись пунктом 11 частини першої статті 26, пунктом 14 статті 47 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, селищна рада

 

ВИРІШИЛА:                                   

 

  1. Звіт голови постійної комісії селищної ради з питань житлово-комунального господарства, побутовому, торгівельному обслуговуванню, транспорту та зв’язку Березовського Олега Сергійовича про проведену роботу за звітний період взяти до відома .

 

  1. Відзначити, що діяльність постійної комісії селищної ради з питань житлово-комунального господарства, побутовому, торгівельному обслуговуванню, транспорту та зв’язку, відповідає вимогам Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”.

 

  1. Рекомендувати постійній комісії селищної ради з питань житлово-комунального господарства, побутовому, торгівельному обслуговуванню, транспорту та зв’язку продовжувати роботу по вирішенню питань, які належать компетенції комісії, вживати для цього всіх можливих заходів, передбачених чинним законодавством.

 

 

Тарутинський селищний голова                                       І.І.Куруч

№      -VIІ                                                                                                                                                                  28.02.2019


УКРАЇНА

Тарутинська селищна рада

Тарутинського району Одеської області

 

РІШЕННЯ

 

Про   звіт  Тарутинського селищного голови

Куруча І.І. за 2018 рік про діяльність виконавчого органу

селищної ради та виконання плану  діяльності з

  підготовки проектів  регуляторних актів на 2018рік.     

 

Керуючись  Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні» та «Про засади державної регуляторної політики в сфері господарської діяльності», заслухавши звіт селищного голови Куруча І.І.  селищна рада

 

В И Р І Ш И Л А :

 

1 Звіт селищного голови за 2018 рік про діяльність виконавчого органу селищної ради та виконання плану  діяльності з підготовки проектів    регуляторних актів на 2018 рік прийняти до відома. (Звіт додається)

  1. Роботу виконавчого органу селищної ради визнати задовільною.
  2. Звіт селищного голови з виконання плану діяльності з підготовки проектів    регуляторних актів на 2018 рік опублікувати на офіційному сайті селищної ради та інформаційному стенді селищної ради.

 

 

Тарутинський селищний голова                                       І.І.Куруч

№       -VIІ                                                                                                                                                                  28.02.2019

 


 

УКРАЇНА

ТАРУТИНСЬКИЙ РАЙОН ОДЕСЬКА ОБЛАСТЬ

ТАРУТИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

34 сесія

VII скликання

Проект РІШЕННЯ

 

 

Про розроблення Звіту про стратегічну екологічну оцінку генерального плану населеного пункту

смт. Тарутине Тарутинського району Одеської області

 

Відповідно до статей 25, 26, 31 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», частини 4 статті 2 «Про регулювання містобудівної діяльності», статті 5 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку», заслухавши доповідь __________________________________________________ щодо розроблення Звіту про стратегічну екологічну оцінку генерального плану смт. Тарутине, селищна рада

 

В И Р І Ш И Л А:

  1. Розробити Звіт про стратегічну екологічну оцінку генерального плану населеного пункту смт. Тарутине Тарутинського району Одеської області.
  2. Доручити голові селищної ради виступити замовником розроблення Звіту про стратегічну екологічну оцінку генерального плану населеного пункту смт. Тарутине Тарутинського району Одеської області.
  3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Тарутинської селищної ради з питань житлово-комунального господарства, побутовому, торгівельному обслуговуванню, транспорту та зв’язку.

 

 

Тарутинський селищний голова                                       І.І.Куруч

 

 

№       -VIІ                                                                                                                                                                  28.02.2019


 

УКРАЇНА

Тарутинська селищна рада

Тарутинського району Одеської області

 

                 Проект РІШЕННЯ

 

Про  внесення змін до Програми

соціально- економічного та культурного

розвитку селища Тарутине   на 2019 рік.                                                                         

Заслухавши  та  обговоривши  інформацію  селищного голови  щодо внесення змін до  Програми соціального-економічного розвитку селища Тарутине   на 2019 рік та  на  підставі  ст.27 Закону  України «Про  місцеве  самоврядування  в  Україні , селищна рада

ВИРІШИЛА:

 

 1.Внести зміни до рішення 34 сесії VІІ скликання Тарутинської селищної ради від 20.12.2018  № 471 -VIІ  «Про Програму соціально – економічного та культурного розвитку  селищна Тарутине на 2019 рік»:

  –  В розділ 2.1.2 ЗЕМЕЛЬНІ ВІДНОСИНИ  до Основних завдань та заходів на 2019 рік додати: Розробка Звіту про стратегічну екологічну оцінку генерального плану населеного пункту  смт. Тарутине Тарутинського району Одеської області. Фінансове забезпечення – 60,00 тис.грн.

   –  Додаток 2 «Перелік об’єктів реконструкції, будівництва, поточного та капітального ремонту у 2019 році в селищі  Тарутине Тарутинського району Одеської області» доповнити пунктом:

Капітальний ремонт тротуарної доріжки по провулку «Мостовий»  (вул. Центральна, 67 – вул. Широка, 56), орієнтовна сума 223,50 тис.грн. та викласти додаток до Програми в новій редакції (додається).

  1. Контроль за виконанням цього рішення покласти  на постійні комісії з питань соціально-економічного, культурного розвитку і планування бюджету (ЧернєваО.О.)   та з питань житлово-комунального господарства, побутового і торговельного обслуговування, транспорту і зв’язку ( Березовський О.С.).

 

 

Тарутинський селищний голова                                       І.І.Куруч

 

 

№       -VIІ                                                                                                                                                                  28.02.2019

 

Додаток 2

                                                                         до  рішення  №471 -VII від   20.12.2018

«Про Програму соціально-економічного та

культурного розвитку селища Тарутине   на 2019 рік» (зі змінами)

Перелік об’єктів реконструкції, будівництва, поточного та капітального ремонту у 2019 році в селищі  Тарутине Тарутинського району Одеської області .

№ з/п Назва об’єкта Орієнтована сума
Поточний ремонт доріг
1 Поточний  ремонт дороги вул.Садова №192 – вул.Красна№ 285 смт Тарутине 110000 грн.
2 Поточний  ремонт дороги по вул. Гагаріна № 2 –78 смт Тарутине 150000 грн.
3 Поточний  ремонт дороги по вул. Садова № 90-216 смт Тарутине 150000 грн.
4 Поточний  ремонт дороги по вул. Гагаріна № 19 Квіткова №80 смт Тарутине 110000 грн.
5 Поточний  ремонт дороги по вул. Красна смт Тарутине 580000 грн.
     
Всього 1100000 грн.
   
                                            Будівництво
1 Будівництво майданчиків для твердих побутових відходів по вул. Центральна смт Тарутине, Тарутинського району Одеської області  (10 об’єктів) 625000 грн.
  Всього 625000 грн.
     
Капітальний ремонт
1 Капітальний ремонт тротуарної доріжки по провулку (вул. Садова №192 – вул. Красна 285) смт Тарутине 375000 грн.
2 Капітальний ремонт тротуарної доріжки по провулку «Мостовий» (вул.Центральна, 67 – вул. Широка, 56) 223500 грн.
Всього 1223500 грн.

 

                        Секретар селищної ради                                  А.Б.Куракова

Кошти вільного залишку  іншої дотації з обласного бюджету:

Тарутинська с/р +150,0 (інша дотація для соціально-економічного розвитку)

 

Оприлюднено 28 лютого 2019 року

Секретар ради  А.Б.Куракова

Повідомлення

про оприлюднення проекту регуляторного акта- рішення Тарутинської селищної ради «Про внесення змін до рішення селищної ради від 25 червня 2018р. №  411/4-VII Про встановлення ставок із сплати туристичного збору на 2019  рік»

          Керуючись ст.ст. 9, 13 Закону України «Про засади Державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності»,Тарутинська селищна ради, Тарутинського району, Одеської області повідомляє про оприлюднення з 28 лютого 2019 року в мережі Інтернет на офіційному веб-сайті Тарутинської селищної ради та її виконавчих органів за електронною адресою tarutyne-sr.gov.ua в розділі «Регуляторна політика» проекту рішення  «Про внесення змін до рішення селищної ради від 25 червня 2018р. №  411/4-VII Про встановлення ставок із сплати туристичного збору на 2019  рік» .

         Зауваження та пропозиції до проекту регуляторного акта  та аналізу регуляторного впливу подаються юридичними та фізичними особами, їх об’єднаннями, протягом одного місяця з дня оприлюднення  з 8 00 до 17 00 (перерва з 13-00 до 14-00 ) у письмовому вигляді за адресою Тарутинської селищної ради : 68500, смт Тарутине, вул. Красна,  201. E-mail: tarutinops@gmail.com.

          Пропозиції (зауваження) подаються із зазначенням прізвища, імені, по батькові та адреси особи, яка їх подає, обґрунтування поданих пропозицій (зауважень).

 

          Секретар                                                   Куракова А.

28.02.2019 року


УКРАЇНА

Тарутинська селищна рада

Тарутинського району Одеської області

 

                 Проект РІШЕННЯ

 

 

Про оприлюднення проекту рішення « Про внесення змін до рішення селищної ради від 25 червня 2018р. №  411/4-VII Про встановлення ставок із сплати туристичного збору на 2019  рік»

 

                Керуючись ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,  Законом України « Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності»  селищна  рада

 ВИРІШИЛА:

 

  1. Оприлюднити проект рішення «Про внесення змін до рішення селищної ради від 25 червня 2018р. № 411/4-VII Про встановлення ставок із сплати туристичного збору на 2019  рік», дотримуючись термінів, визначених  у  ст. 13  Закону України « Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської  діяльності» ( Додаток 1) на  офіційному веб-сайті Тарутинської селищної ради та на інформаційному стенді Тарутинської селищної ради за адресою: смт.Тарутине, вул. Красна, 201.

 

  1. Розмістити  повідомлення про оприлюднення вищезазначеного регуляторного акту- проекту рішень в районній газеті «Знамя труда».

 

  1. Проаналізувати одержані в процесі обговорення пропозиції і зауваження, відкоригувати проект регуляторного акта з аналізом регуляторного впливу та повторно винести його на засідання сесії Тарутинської селищної ради для погодження.

 

  1. Контроль за виконанням даного рішення покласти на секретаря селищної ради Куракову А.Б.          

 

Тарутинський селищний голова                                       І.І.Куруч

 

№       -VIІ                                                                                                                                                                  28.02.2019


 

Додаток 1

                                                             до  рішення  №     -VII від   28.02.2019

УКРАЇНА

Тарутинська селищна рада

Тарутинського району Одеської області

                 Проект РІШЕННЯ

 

Про внесення змін до рішення селищної ради

від 25 червня 2018р. №  411/4-VII

Про встановлення ставок із сплати

туристичного збору на 2019  рік

 

Керуючися пунктом 24 частини 1 статті 26, статті 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків та зборів» від 23.11.2018  № 2628 «Про внесення зміни в адмініструванні туристичного збору у 2019 році, Тарутинська селищна  рада       

ВИРІШИЛА:

  1. Встановити ставку туристичного збору за кожну добу тимчасового розміщення особи у місцях проживання (ночівлі), у розмірі до 0,5 відсотка – для внутрішнього туризму та до 5 відсотків – для в’їзного туризму від розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, для однієї особи за одну добу тимчасового розміщення.
  2. Додаток 1 Положення про туристичний збір до рішення селищної ради від 25 червня 2018р. №  411/4-VII Про встановлення ставок із сплати туристичного збору на 2019  рік викласти в новій редакції згідно з додатком.
  3. Дане рішення набуває чинності з моменту затвердження.
  4. Оприлюднити рішення на офіційному веб-сайті Тарутинської селищної ради.
  5. Надіслати в десятиденний строк з дня оприлюднення копію рішення до Ізмаїльського управління Головного управління ДФС в Одеській області за місцем реєстрації платника: 68500, смт Тарутине, вул.Широка, буд.2, для врахування при здійсненні адміністрування місцевих податків і зборів.
  6. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію селищної ради з питань соціально-економічного  розвитку, плануванню бюджету селищної ради.

    

Тарутинський селищний голова                                       І.І.Куруч

№       -VIІ                                                                                                                          28.02.2019


Додаток 1до  рішення

Тарутинської селищної  ради

від  28.02.2019 р.  №   -VIІ 

 

 

Положення про туристичний збір

 

  1. Туристичний збір

 

 

       Туристичний збір – це місцевий збір, кошти від якого зараховуються до місцевого бюджету.

 

  1. 1.Платники збору

       Платниками збору є громадяни України, іноземці, а також особи без громадянства, які прибувають на територію адміністративно-територіальної одиниці, на якій діє рішення селищної ради, про встановлення туристичного збору, та тимчасово розміщуються у місцях проживання (ночівлі).

 

 

  1. Платниками збору не можуть бути особи, які:

 

а) постійно проживають, у тому числі на умовах договорів найму, у селищі;

б) особи, які прибули у відрядження або тимчасово розміщуються у місцях проживання (ночівлі),  що належать фізичним особам на праві власності або на праві користування за договором найму;

в) інваліди, діти-інваліди та особи, що супроводжують інвалідів I групи або дітей-інвалідів (не більше одного супроводжуючого);

г) ветерани війни;

ґ) учасники ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС;

д) особи, які прибули за путівками (курсівками) на лікування, оздоровлення, реабілітацію до лікувально-профілактичних, фізкультурно-оздоровчих та санаторно-курортних закладів, що мають ліцензію на медичну практику та акредитацію центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони здоров’я;

е) діти віком до 18 років;

є) дитячі лікувально-профілактичні, фізкультурно-оздоровчі та санаторно-курортні заклади;

ж) члени сім’ї фізичної особи першого та/або другого ступеня споріднення,  які тимчасово розміщуються такою фізичною особою у місцях проживання (ночівлі), що належать їй на праві власності або на праві користування за договором найму.

 

  1. 3. Ставка збору

      Ставка збору встановлюється за рішенням відповідної сільської, селищної, міської ради або ради об’єднаної територіальної громади, що створена згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, за кожну добу тимчасового розміщення особи у місцях проживання (ночівлі),  у розмірі до 0,5 відсотка – для внутрішнього туризму та до 5 відсотків – для в’їзного туризму від розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, для однієї особи за одну добу тимчасового розміщення. 

 

  1. 4. База справляння збору

    Базою справляння збору є загальна кількість діб тимчасового розміщення у місцях проживання (ночівлі).

 

  1. 5. Податкові агенти та місця проживання (ночівлі)

 

       Згідно з рішенням  селищної  ради справляння збору може здійснюватися з тимчасового розміщення у таких місцях проживання (ночівлі):

а) готелі, гуртожитки для приїжджих, будинки відпочинку, та інші заклади готельного типу, санаторно-курортні заклади;

б) житловий будинок, прибудова до житлового будинку, квартира, котедж, кімната, садовий будинок, дачний будинок, будь-які інші об’єкти, що використовуються для тимчасового проживання (ночівлі).

 

Згідно з рішенням  селищної  ради справляння збору може здійснюватися такими податковими агентами:

а) юридичними особами або фізичними особами – підприємцями, які уповноважуються сільською, селищною або міською радою справляти збір на умовах договору, укладеного з відповідною радою. 

 

  1. 6. Особливості справляння збору

       Платники збору сплачують суму збору авансовим внеском перед тимчасовим розміщенням у місцях проживання (ночівлі) податковим агентам, які справляють збір за ставками, у місцях справляння збору та з дотриманням інших вимог, визначених рішенням селищної ради.

За один і той самий період перебування платника збору на території однієї адміністративно-територіальної одиниці, на якій встановлено туристичний збір, повторне справляння збору, вже сплаченого таким платником збору, не допускається. 

Особа здійснює тимчасове розміщення платника збору у місцях проживання (ночівлі), що належать такій особі на праві власності або на праві користування, виключно за наявності у платника збору документа, що підтверджує сплату ним туристичного збору.

У разі дострокового залишення особою, яка сплатила туристичний збір, території адміністративно-територіальної одиниці, на якій встановлено туристичний збір, сума надмірно сплаченого збору підлягає поверненню такій особі.

 

  1. 7. Порядок сплати збору

 

         Податкові агенти сплачують збір за своїм місцезнаходженням щоквартально, у визначений для квартального звітного (податкового) періоду строк та відповідно до податкової декларації за звітний (податковий) квартал, або авансовими внесками до 30 числа (включно) кожного місяця (у лютому – до 28 (29) включно) на підставі рішення селищної ради.

Податкові агенти, які сплачують збір авансовими внесками, відображають у податковій декларації за звітний (податковий) квартал суми нарахованих щомісячних авансових внесків. При цьому остаточна сума збору, обчислена відповідно до податкової декларації за звітний (податковий) квартал (з урахуванням фактично внесених авансових платежів), сплачується такими податковими агентами у строки, визначені для квартального звітного (податкового) періоду.

Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному кварталу. Сума туристичного збору, обчислена відповідно до податкової декларації за звітний (податковий) квартал, сплачується у строки, визначені для квартального звітного (податкового) періоду.

         Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному кварталу.

 

Секретар селищної ради                                                            А.Б.Куракова


Оприлюднено 28 лютого 2019 року

Секретар ради  А.Б.Куракова

Повідомлення

про оприлюднення проекту регуляторного акта- рішення Тарутинської селищної ради «Про затвердження Правил благоустрою території смт Тарутине Тарутинського району Одеської області»

          Керуючись ст.ст. 9, 13 Закону України «Про засади Державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», виконавчий комітет Тарутинської селищної ради, Тарутинського району, Одеської області повідомляє про оприлюднення з 28 лютого 2019 року в мережі Інтернет на офіційному веб-сайті Тарутинської селищної ради та її виконавчих органів за електронною адресою tarutyne-sr.gov.ua в розділі «Регуляторна політика» проекту рішення  «Про затвердження Правил благоустрою території           смт Тарутине Тарутинського району Одеської області» та аналізу регуляторного впливу.

         Розробником проекту вказаного рішення є виконавчий комітет Тарутинської селищної ради.

Зауваження та пропозиції до проекту регуляторного акта  та аналізу регуляторного впливу подаються юридичними та фізичними особами, їх об’єднаннями, протягом одного місяця з дня оприлюднення  з 8 00 до 17 00 (перерва з 13-00 до 14-00 ) у письмовому вигляді за адресою Тарутинської селищної ради : 68500, смт Тарутине, вул. Красна,  201. E-mail: tarutinops@gmail.com.

  Пропозиції (зауваження) подаються із зазначенням прізвища, імені, по батькові та адреси особи, яка їх подає, обґрунтування поданих пропозицій (зауважень).

 

          Секретар                                                   Куракова А.

28.02.2019 року

 

УКРАЇНА

Тарутинська селищна рада

Тарутинського району Одеської області

 

Проект РІШЕННЯ

 

Про оприлюднення проекту рішення

«Про затвердження Правил благоустрою

території смт Тарутине Тарутинського району

Одеської області»

 

                Керуючись ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,  Законом України « Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності»  селищна  рада

 ВИРІШИЛА:

 

  1. Оприлюднити проект рішення «Про затвердження Правил благоустрою території смт Тарутине Тарутинського району Одеської області », дотримуючись термінів, визначених у  ст. 13  Закону України « Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської  діяльності» ( Додаток 1) на  офіційному веб-сайті Тарутинської селищної ради та на інформаційному стенді Тарутинської селищної ради за адресою: смт.Тарутине, вул. Красна, 201.

 

  1. Розмістити  повідомлення про оприлюднення вищезазначеного регуляторного акту- проекту рішень в районній газеті «Знамя труда».

 

  1. Проаналізувати одержані в процесі обговорення пропозиції і зауваження, відкоригувати проект регуляторного акта з аналізом регуляторного впливу та повторно винести його на засідання сесії Тарутинської селищної ради для погодження.

 

  1. Контроль за виконанням даного рішення покласти на секретаря селищної ради Куракову А.Б.          

 

Тарутинський селищний голова                                       І.І.Куруч

 

 

№       -VIІ                                                                                                                                                                  28.02.2019

 

Додаток 1

до  рішення  №     -VII від   28.02.2019

УКРАЇНА

ТАРУТИНСЬКА  СЕЛИЩНА РАДА

ТАРУТИНСЬКОГО РАЙОНУ

 ПРОЕКТ РІШЕННЯ №

  

 

Про затвердження Правил благоустрою

території смт Тарутине Тарутинського району

Одеської області

 

Відповідно до статті 34 Закону України «Про благоустрій населених пунктів», керуючись Типовими правилами благоустрою території населеного пункту, затвердженими Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27.11.2017  №310, Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про благоустрій населених пунктів»«Про регулювання містобудівної діяльності»,

ВИРІШИЛА:

 

  1. Затвердити Правила благоустрою території смт. Тарутине Тарутинського району Одеської області, що додаються.
  2. Визнати таким, що втратило чинність рішення Тарутинської селищної ради № 224-VI від 27.03.2012 року «Про затвердження Правил благоустрою, забезпечення чистоти, порядку утримання і прибирання вуличних, дворових територій, парків, скверів та додержання тиші в громадських місцях смт. Тарутине».
  3. Дане рішення набуває чинності з моменту затвердження.
  4. Оприлюднити рішення на офіційному веб-сайті Тарутинської селищної ради.
  5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань житлово-комунального господарства, побутовому, торгівельному обслуговуванню, транспорту та зв’язку .

 

   Тарутинський селищний голова                                            І.І.Куруч

 

№ ______2019 р

Додаток

рішення Тарутинської

селищної ради

_______ 2019р. №_____

 

 

ПРАВИЛА 
благоустрою території
смт. Тарутине

 

І. Загальні положення

  1. Ці Правила установлюють вимоги щодо благоустрою території смт. Тарутине, Тарутинської селищної ради.
  2. У цих Правилах наведені нижче терміни вживаються в таких значеннях:

– прилегла територія – територія, яка межує із об’єктом благоустрою (його частиною) або спорудою (тимчасовою спорудою), розташованою на об’єкті благоустрою по його периметру;

– інші терміни вживаються у значеннях, наведених у Податковому кодексі України, Законах України «Про благоустрій населених пунктів»«Про регулювання містобудівної діяльності», «Про охорону культурної спадщини»«Про місцеве самоврядування в Україні», «Про органи самоорганізації населення».

  1. Фінансування заходів із благоустрою населеного пункту здійснюється відповідно до статті 36Закону України «Про благоустрій населених пунктів».

Участь громадян у фінансуванні заходів із благоустрою населеного пункту здійснюється відповідно до статті 37 Закону України «Про благоустрій населених пунктів».

  1. 4. Громадяни та юридичні особи є відповідальними за порушення цих Правил згідно з вимогами законодавства України.

 

IІ. Порядок здійснення благоустрою та утримання територій об’єктів благоустрою

  1. Благоустрій територій здійснюється з урахуванням особливостей таких територій відповідно до вимог законодавства та нормативно-технічних документів.

Проектування та будівництво об’єктів будівництва на об’єктах благоустрою здійснюється відповідно до вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, Закону України «Про оцінку впливу на довкілля», а також ДБН Б.2.2-5:2011 «Планування та забудова міст, селищ і функціональних територій. Благоустрій територій».

  1. Утримання об’єктів благоустрою здійснюється відповідно до статті 15 Закону України «Про благоустрій населених пунктів» та Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів, затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23 вересня 2003 року № 154, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 12 лютого 2004 року за № 189/8788.

Благоустрій та утримання парків (парків культури і відпочинку, рекреаційних зон, садів, скверів і майданчиків здійснюється відповідно до планів, розроблених балансоутримувачем чи підприємством, що здійснює утримання об’єктів благоустрою, та затверджених відповідним органом державної влади чи органом місцевого самоврядування, а об’єкта, який перебуває у приватній власності, – його власником.

Благоустрій та утримання парків, що належать до територій та об’єктів природно-заповідного фонду, здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про природно-заповідний фонд України».

  1. Благоустрій та утримання у належному стані парків, рекреаційних зон, садів, скверів і розташованих на їхніх територіях майданчиків для дозвілля здійснюється з дотриманням вимог Законів України «Про благоустрій населених пунктів», «Про охорону навколишнього природного середовища», «Про оцінку впливу на довкілля», а також:

Правил утримання зелених насаджень у населених пунктах України, затверджених наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 10 квітня 2006 року № 105, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 27 липня 2006 року за № 880/12754;

Правил будови і безпечної експлуатації атракціонної техніки, затверджених наказом Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи від 01 березня 2006 року № 110, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 07 квітня 2006 року за № 405/12279;

Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30 грудня 2014 року № 1417, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 05 березня 2015 року за № 252/26697;

Державних санітарних норм та правил утримання територій населених місць, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 17 березня 2011 року № 145, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 05 квітня 2011 року за № 457/19195;

ДБН В.2.3-5-2017 «Вулиці та дороги населених пунктів»;

інших нормативно-правових актів та нормативно-технічних документів.

  1. Благоустрій рекреаційних зон, що використовуються для організованого масового відпочинку та купання, здійснюється із дотриманням вимог нормативно-технічних документів, якими визначаються гігієнічні вимоги до зон рекреації водних об’єктів.
  2. Благоустрій територій оздоровчих закладів здійснюється із дотриманням вимог Державних санітарних правил розміщення, улаштування та експлуатації оздоровчих закладів, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 19 червня 1996 року № 172, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 24 липня 1996 року за № 378/1403.
  3. Не допускається знищення чи пошкодження елементів благоустрою на територіях парків, рекреаційних зон, садів, скверів і майданчиків.
  4. Господарська зона парків, рекреаційних зон, садів, скверів і майданчиків з контейнерними майданчиками та громадськими вбиральнями розташовується не ближче ніж 50 м від місць масового скупчення людей (танцювальні, естрадні майданчики, фонтани, головні алеї, видовищні павільйони).
  5. Кількість урн для сміття на територіях парків, рекреаційних зон, садів, скверів і розташованих на їхніх територіях майданчиків для дозвілля встановлюють з розрахунку одна урна на 800 м2площі. На головних алеях парку відстань між урнами повинна бути не більше ніж 40 м. Біля кожної тимчасової споруди торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності встановлюють урну для сміття місткістю не менше ніж 0,01 м3.
  6. Кількість контейнерів для сміття на господарських майданчиках парків, рекреаційних зон, садів, скверів і майданчиків визначається за показником середнього утворення відходів за три дні.
  7. Основне прибирання парків здійснюється о восьмій години ранку. Протягом дня необхідно збирати відходи, у тому числі екскременти тварин, опале листя, проводити патрульне прибирання, поливати зелені насадження.
  8. Поливальні пристрої повинні бути в справному стані, їх мають регулярно оглядати і ремонтувати.
  9. Поверхневі і заглиблені поливальні мережі водогону на зиму підлягають консервації із дотриманням вимог Правил технічної експлуатації систем водопостачання та водовідведення населених пунктів України, затверджених наказом Державного комітету України по житлово-комунальному господарству від 05 липня 1995 року № 30, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 21 липня 1995 року за № 231/767.
  10. Благоустрій територій об’єктів культурної спадщини здійснюється відповідно до:

Закону України «Про благоустрій населених пунктів»;

Закону України «Про охорону культурної спадщини»;

постанови Кабінету Міністрів України від 13 березня 2002 року № 318 «Про затвердження Порядку визначення меж та режимів використання історичних ареалів населених місць, обмеження господарської діяльності на території історичних ареалів населених місць»;

постанови Кабінету Міністрів України від 26 липня 2001 року № 878 «Про затвердження Списку історичних населених місць України»;

постанови Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2001 року № 1768 «Про затвердження Порядку укладення охоронних договорів на пам’ятки культурної спадщини»;

Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30 грудня 2014 року № 1417, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 05 березня 2015 року за № 252/26697;

ДБН Б.2.2-5:2011 «Планування та забудова міст, селищ і функціональних територій. Благоустрій територій»;

ДБН 360-92** «Містобудування. Планування та забудова міських і сільських поселень»;

ДСТУ Б Б.2.2-10:2016 «Склад та зміст науково-проектної документації щодо визначення меж і режимів використання зон охорони пам’яток архітектури та містобудування».

  1. Облік та охорона рідкісних і таких, що перебувають під загрозою зникнення, видів тваринного і рослинного світу, занесених до Червоної книги України, розташованих на об’єктах благоустрою, здійснюється відповідно до Закону України«Про Червону книгу України» та Правил утримання зелених насаджень у населених пунктах України, затверджених наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 10 квітня 2006 року № 105, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 27 липня 2006 року за № 880/12754.
  2. Утримання та ремонт об’єктів благоустрою вулично-дорожньої мережі населених пунктів здійснюється з дотриманням вимог:

Закону України «Про дорожній рух»;

Закону України «Про автомобільні дороги»;

Єдиних правил ремонту і утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, правил користування ними та охорони, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 30 березня 1994 року № 198;

Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14 лютого 2012 року № 54, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 05 березня 2012 року за № 365/20678;

Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30 грудня 2014 року № 1417, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 05 березня 2015 року за № 252/26697;

– ДСТУ 3090-95 «Безпека дорожнього руху. Організація робіт з експлуатації міських вулиць та доріг. Загальні положення»;

– ДСТУ 3587-97 «Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги, вулиці та залізничні переїзди. Вимоги до експлуатаційного стану»;

– ДБН В.2.3-5-2017 «Вулиці та дороги населених пунктів».

  1. Власник або балансоутримувач об’єкта благоустрою вулично-дорожньої мережі населеного пункту забезпечує утримання такого об’єкта з необхідною кількістю машин, механізмів, спеціалізованої техніки, посипних матеріалів та реагентів.
  2. Озеленення об’єктів благоустрою вулично-дорожньої мережі здійснюється відповідно до Правил утримання зелених насаджень у населених пунктах України, затверджених наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 10 квітня 2006 року № 105, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 27 липня 2006 року за № 880/12754.
  3. Суб’єкти господарської діяльності, які є власниками земельних ділянок та/або землекористувачами, а також власники та/або користувачі тимчасових споруд, що розташовані в межах «червоних ліній» вулиць і доріг, зобов’язані на закріпленій території:

– забезпечувати утримання та ремонт відповідної території;

– утримувати та забезпечувати належний технічний стан охоронної зони інженерних комунікацій, обладнання, споруд та інших елементів дорожніх об’єктів, що використовуються, відповідно до їх функціонального призначення;

– у разі виявлення небезпечних умов в експлуатації споруд і об’єктів, аварій і руйнувань, що призвели до виникнення перешкод у дорожньому русі або загрожують збереженню елементів дорожніх об’єктів, негайно повідомляти власників дорожніх об’єктів або уповноважених ними органів, а також територіальний орган або підрозділ Національної поліції України;

– дотримуватись вимог норм і правил щодо охорони дорожніх об’єктів.

  1. У межах «червоних ліній» вулиць і доріг забороняється:

– розміщувати споруди та об’єкти;

– смітити, псувати дорожнє покриття, обладнання, зелені насадження;

– спалювати сміття, опале листя та інші відходи, складати їх для тривалого зберігання;

– скидати промислові та меліоративні води в систему дорожнього зливостоку;

– встановлювати намети;

– випасати худобу та свійську птицю;

– скидати сніг.

  1. Місця проведення дорожніх робіт з утримання або ремонту об’єктів благоустрою на вулично-дорожній мережі повинні мати відповідне огородження, тимчасові дорожні знаки та належне освітлення в нічний час.
  2. Усі дорожні об’єкти згідно з їх класифікацією та значенням підлягають інвентаризації, технічному обліку власниками дорожніх об’єктів або уповноваженими ними органами.
  3. Розміри, форма та розміщення дорожніх знаків повинні відповідати вимогам Правил дорожнього руху, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 року № 1306 (далі – Правила дорожнього руху), та ДСТУ 4100-2014 «Знаки дорожні. Загальні технічні умови. Правила застосування».

Розміри, форма та колір дорожньої розмітки повинні відповідати вимогам Правил дорожнього руху та ДСТУ 2587:2010 «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні вимоги. Методи контролювання. Правила застосування».

Технічні вимоги до дорожніх світлофорів та їх розміщення визначають згідно з ДСТУ 4092-2002 «Безпека дорожнього руху. Світлофори дорожні. Загальні технічні вимоги, правила застосування та вимоги безпеки».

Дорожні огородження мають відповідати вимогам ДСТУ 2734 «Огородження дорожнє тросового типу. Загальні технічні умови», ДСТУ 2735-94 «Огородження дорожні і напрямні пристрої. Правила застосування. Вимоги безпеки дорожнього руху», ДСТУ Б В.2.3-10-2003 «Огородження дорожнє парапетного типу. Загальні технічні умови», ДСТУ Б В.2.3-11-2004 «Огородження дорожнє перильного типу. Загальні технічні умови», ДСТУ Б В.2.3-12-2004 «Огородження дорожнє металеве бар’єрного типу. Загальні технічні умови», ДСТУ 7168:2010 «Безпека дорожнього руху. Огородження дорожні тимчасові. Загальні технічні умови».

  1. Обмеження або заборона дорожнього руху під час виконання робіт на автомобільних дорогах, вулицях, залізничних переїздах здійснюється відповідно до вимог Законів України «Про дорожній рух»«Про автомобільні дороги».
  2. Утримання штучних споруд вулично-дорожньої мережі здійснюється з додержанням вимог Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14 лютого 2012 року № 54, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 05 березня 2012 року за № 365/20678, та нормативно-технічних документів.

Обстеження мостів і труб здійснюється з дотриманням вимог законодавства та ДБН В 2.3-6-2009 «Споруди транспорту. Мости та труби. Обстеження та випробування».

  1. На територіях автостоянок забезпечується додержання Державних санітарних норм та правил утримання територій населених місць, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 17 березня 2011 року №145, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 05 квітня 2011 року за №457/19195, вимог цих Типових правил, встановленого порядку паркування.

Утримання у належному стані територій автостоянок здійснюють із дотриманням вимог Правил зберігання транспортних засобів на автостоянках, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 22 січня 1996 року №115, Правил паркування транспортних засобів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 03 грудня 2009 року № 1342, та Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30 грудня 2014 року № 1417, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 05 березня 2015 року за № 252/26697;

  1. Роботи з утримання в належному стані територій автостоянок включають:

– очищення, миття, відновлення і заміну дорожніх знаків та інформаційних стендів (щитів), належне утримання дорожньої розмітки місць для стоянки або паркування, в’їздів та виїздів, а також транспортних або пішохідних огороджень (у разі наявності);

– систематичне очищення території та під’їзних шляхів від пилу, сміття та листя шляхом їх підмітання та миття;

– забезпечення постійного очищення території та під’їзних шляхів від снігу, починаючи з початку снігопаду, та від ожеледі, починаючи з моменту її виникнення, і обробки їх фрикційними та іншими протиожеледними матеріалами;

– утримання та поточний ремонт дорожнього покриття і під’їзних шляхів, а також систем поверхневого водовідведення у межах території (у разі наявності);

– забезпечення функціонування паркувальних автоматів, в’їзних та виїзних терміналів (очищення, миття, фарбування, відновлення їх роботи, заміна окремих деталей, планові обстеження, нагляд за справністю, їх технічна підтримка та програмне забезпечення);

– забезпечення утримання та належного функціонування засобів та обладнання зовнішнього освітлення території;

– утримання контрольно-пропускного пункту, приміщення для обслуговуючого персоналу, вбиралень, побутових приміщень тощо (у разі наявності);

– забезпечення функціонування систем відеоспостереження за рухом транспортних засобів на їх території і табло із змінною інформацією про наявність вільних місць (у разі їх наявності), яке розташовується на в’їзді;

– утримання систем протипожежного захисту та зовнішнього протипожежного водопроводу;

– утримання первинних засобів пожежогасіння (вогнегасників), пожежного інвентарю, обладнання та засобів пожежогасіння;

– утримання зелених насаджень, їх охорона та відновлення.

  1. На автостоянках забороняється: засмічувати територію, мити транспортні засоби в непередбачених для цього місцях, розпалювати вогнища, здійснювати торгівлю, зливати відпрацьовані мастила на землю чи дорожнє покриття, псувати обладнання місць стоянки, паркування, пошкоджувати зелені насадження.

Автостоянки використовують виключно за цільовим призначенням.

  1. Утримання територій пляжів у належному стані здійснюється з дотриманням вимог Водного кодексу УкраїниЗакону України«Про благоустрій населених пунктів» і Державних санітарних норм та правил утримання територій населених місць, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 17 березня 2011 року № 145, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 05 квітня 2011 року за № 457/19195.
  2. Утримання кладовищ, а також інших місць поховання здійснюється з дотриманням вимог:

Закону України «Про поховання та похоронну справу»;

Порядку утримання кладовищ та інших місць поховань, затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 19 листопада 2003 року № 193, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 08 вересня 2004 року за № 1113/9712;

Державних санітарних правил та норм «Гігієнічні вимоги щодо облаштування і утримання кладовищ в населених пунктах України» (ДСанПіН 2.2.2.028-99), затверджених постановою Головного державного санітарного лікаря України від 01 липня 1999 року № 28.

  1. Утримання дитячих, спортивних та інших майданчиків для дозвілля та відпочинку здійснюється з додержанням санітарних і технічних норм, які забезпечують безпечне користування ними. Наявне обладнання, спортивні, розважальні та інші споруди, інші елементи благоустрою повинні підтримуватися у належному технічному стані, своєчасно очищатися від бруду, сміття, снігу, льоду. Не допускається наявність небезпечного для життя та здоров’я громадян обладнання, елементів благоустрою.
  2. Утримання майданчиків та зон для вигулу домашніх тварин здійснюється з дотриманням вимог статті 30-1Закону України «Про благоустрій населених пунктів».
  3. Порядок проведення робіт з технічної інвентаризації та паспортизації об’єктів благоустрою визначається Інструкцією з проведення технічної інвентаризації та паспортизації об’єктів благоустрою населених пунктів, затвердженою наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 29 жовтня 2012 року № 550, зареєстрованою у Міністерстві юстиції України 19 листопада 2012 року за № 1937/22249.

 

ІІІ. Вимоги до впорядкування територій підприємств, установ, організацій у сфері благоустрою населених пунктів

  1. Підприємства, установи, організації, які розміщуються на території об’єкта благоустрою, можуть утримувати закріплену за ними територію або брати пайову участь в утриманні цього об’єкта на умовах договору, укладеного із балансоутримувачем.

Визначення меж утримання територій, прилеглих до території підприємств, установ, організацій, здійснюється відповідно до розділу VIІ цих Правил.

Визначення обсягів пайової участі підприємств, установ, організацій (В), які розміщуються на території об’єкта благоустрою, в утриманні цього об’єкта здійснюють органи місцевого самоврядування за формулою

В = Пз х Сбв,

де Пз загальна площа території, закріпленої за підприємством, установою, організацією;
  Сбв базова вартість одного квадратного метра земель у межах населеного пункту, визначена у технічній документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок у межах населених пунктів.
       
  1. Підприємства, установи й організації на власних та закріплених територіях повинні здійснювати увесь комплекс робіт, спрямованих на забезпечення та постійне підтримання чистоти і порядку, збереження зелених насаджень, а саме:

– забезпечення постійного прибирання сміття, побутових відходів, бруду, опалого листя, снігу з метою утримання об’єктів благоустрою та прилеглих територій у належному санітарному стані (тротуари прибираються вздовж всієї ділянки будинку, домоволодіння (в межах належності) – до бордюрного каменю);

– забезпечення вивезення сміття, бруду, побутових відходів, опалого листя на відведені для цього ділянки або об’єкти поводження з відходами. Вивезення сміття, побутових відходів здійснюється шляхом укладення відповідних договорів із підприємствами;

– регулярне миття об’єктів та елементів благоустрою (у разі їх придатності до миття) з періодичністю, яка дасть можливість забезпечити їх утримання у належному санітарному стані;

– регулярне прибирання контейнерних майданчиків з періодичністю, яка дасть можливість забезпечити їх утримання у належному санітарному стані;

– утримання приміщень громадських вбиралень, у тому числі дворових, вбиралень на кінцевих зупинках громадського транспорту у належному санітарному та технічному стані;

– очищення опор ліній електропередач, стовбурів дерев, стовпів, парканів, будівель, інших елементів благоустрою від оголошень, реклам, вивішених у недозволених місцях;

– спостереження за станом водоприймальних та оглядових колодязів підземних інженерних мереж, колодязів пожежних гідрантів. У разі виявлення відкритих люків або інших недоліків в утриманні інженерних мереж про це повідомляють організації, які їх експлуатують, для негайного приведення цих мереж у належний стан;

– регулярне знищення бур’янів, скошення трави заввишки більше ніж 10 см, видалення сухостійних дерев та чагарників, видалення сухого та пошкодженого гілля та забезпечення їх видалення;

– регулярне обстеження власних та прилеглих (закріплених) територій з метою виявлення амброзії полинолистої, інших карантинних рослин, вжиття негайних заходів з їх знищення;

– здійснення заходів, що забезпечують збереження зелених насаджень, квітників, газонів;

– вжиття протягом року необхідних заходів боротьби зі шкідниками та хворобами зелених насаджень, а також з поширенням сезонних комах і кліщів, що становлять загрозу здоров’ю населення;

– проведення у повному обсязі заміни засохлих та пошкоджених кущів і дерев;

– усунення на закріплених за ними об’єктах благоустрою (їх частинах) за власний рахунок та в установлені строки пошкоджень інженерних мереж або наслідків аварій, що сталися з їх вини;

– усунення на закріплених за ними об’єктах благоустрою (їх частинах) наслідків надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру.

  1. Підприємства, установи, організації, фізичні особи, які експлуатують ліхтарі вуличного освітлення, засоби та обладнання зовнішнього освітлення, світлових покажчиків розміщення пожежних гідрантів, установки з декоративного підсвічування будинків, будівель, споруд, вивісок, вітрин, світлової реклами, зобов’язані забезпечувати їх належний режим роботи та технічний стан.

Усі вітрини повинні бути обладнані спеціальною освітлювальною апаратурою, переважно енергозберігаючою.

  1. Освітлення має бути рівномірним і не повинно засліплювати учасників дорожнього руху та освітлювати квартири житлових будинків.

Вуличне освітлення повинно вмикатися відповідно до встановленого графіка залежно від пори року та природних умов.

Розміщення обладнання архітектурно-художнього освітлення на фасаді будівель та споруд здійснюється виключно на підставі згоди власника будівлі або приміщень.

На пішохідних переходах, а також ділянках автомобільних доріг, проспектах з високим рівнем небезпеки відключення освітлення у темний час доби забороняється.

 

  1. Вимоги до утримання зелених насаджень на об’єктах благоустрою – територіях загального користування
  2. Утримання зелених насаджень на об’єктах благоустрою – територіях загального користування здійснюється згідно з Правилами утримання зелених насаджень у населених пунктах України, затвердженими наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 10 квітня 2006 року № 105, зареєстрованими у Міністерстві юстиції України 27 липня 2006 року за № 880/12754, та цими Правилами.
  3. Інвентаризація зелених насаджень здійснюється відповідно до Інструкції з інвентаризації зелених насаджень у населених пунктах України, затвердженої наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 24 грудня 2001 року № 226, зареєстрованої у Міністерстві юстиції України 25 лютого 2002 року за № 182/6470.
  4. Замовники будівництва повинні огороджувати зелені насадження, щоб запобігти їх пошкодженню.
  5. Видалення дерев, кущів, газонів і квітників здійснюється відповідно до Порядку видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2006 року № 1045.
  6. Забороняється самовільне знищення, пошкодження або видалення зелених насаджень.

Видалення зелених насаджень, збір квітів, грибів на територіях парків, рекреаційних зон, садів, скверів, майданчиків здійснюється відповідно до законодавства у сфері охорони та утримання зелених насаджень.

  1. Для озеленення територій населених пунктів використовуються види рослин аборигенної флори та їх декоративні форми.
  2. Забороняється використовувати в озелененні територій населених пунктів інвазивні (чужорідні) види рослин.

 

  1. Вимоги до утримання будівель і споруд інженерного захисту територій
  2. Утримання споруд інженерного захисту територій від небезпечних геологічних процесів здійснюється з дотриманням вимог:

– постанови Кабінету Міністрів України від 08 листопада 1996 року №1369 «Про інженерний захист територій, об’єктів і споруд від зсувів»;

Правил експлуатації споруд інженерного захисту територій населених пунктів від підтоплення, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16 січня 2012 року № 23, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 03 лютого 2012 року за № 170/20483;

– ДСТУ-Н Б В.2.5-61:2012 «Настанова з улаштування систем поверхневого водовідведення».

  1. Утримання фонду захисних споруд цивільного захисту здійснюється відповідно до Порядку створення, утримання фонду захисних споруд цивільного захисту та ведення його обліку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10 березня 2017 року № 138.

 

VІ. Вимоги до санітарного очищення території

  1. Збирання та вивезення побутових відходів у межах певної території здійснюються суб’єктом господарювання, який уповноважений на це органом місцевого самоврядування на конкурсних засадах відповідно до Порядку проведення конкурсу на надання послуг з вивезення побутових відходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 листопада 2011 року №1173.
  2. Зберігання побутових відходів здійснюється згідно з вимогами Державних санітарних норм та правил утримання територій населених місць, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 17 березня 2011 року №145, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 05 квітня 2011 року за №457/19195, та Методики роздільного збирання побутових відходів, затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 01 серпня 2011 року №133, зареєстрованої у Міністерстві юстиції України 10 жовтня 2011 року за №1157/19895.
  3. Роздільне збирання побутових відходів, включаючи небезпечні відходи у їх складі, здійснюється власниками таких відходів з дотриманням вимог:

Закону України «Про відходи»;

Правил надання послуг з вивезення побутових відходів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10 грудня 2008 року № 1070;

Методики роздільного збирання побутових відходів, затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 01 серпня 2011 року № 133, зареєстрованої у Міністерстві юстиції України 10 жовтня 2011 року за № 1157/19895;

Порядку розроблення, погодження та затвердження схем санітарного очищення населених пунктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 23 березня 2017 року № 57, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14 квітня 2017 року за № 505/30373;

Державних санітарних норм та правил утримання територій населених місць, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 17 березня 2011 року № 145, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 05 квітня 2011 року за № 457/19195;

– Державних будівельних норм «Склад та зміст схеми санітарного очищення населеного пункту» (ДБН Б.2.2-6:2013);

– інших нормативно-правових актів та нормативно-технічних документів у сфері поводження з відходами.

  1. Зберігання вилучених та зібраних небезпечних відходів у складі побутових відходів здійснюється в спеціально організованих відповідно до схеми санітарного очищення населеного пункту місцях їх тимчасового зберігання до передачі їх спеціалізованим організаціям, що мають ліцензії на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами.
  2. Механізоване посипання піщаною або змішаною сумішшю та оброблення іншими дозволеними для цієї мети матеріалами проїзної частини вулиць, тротуарів, площ, мостів, шляхопроводів, перехресть, підйомів і узвозів у зимовий період здійснюється за нормами та з періодичністю, визначеними Технічними правилами ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів, затвердженими наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14 лютого 2012 року №54, зареєстрованими у Міністерстві юстиції України 05 березня 2012 року за №365/20678.
  3. Власники, балансоутримувачі або особи, які утримують території населених пунктів, зобов’язані:

– мати власний необхідний для прибирання снігу і льоду ручний інвентар (лопати металеві або дерев’яні, мітли, кригоруби), достатній запас матеріалу для посипання з метою своєчасного проведення протиожеледних заходів;

– прибирати сніг негайно (від початку снігопаду) для запобігання утворенню накату;

– негайно очищати дахи, карнизи та інші елементи будинків, споруд, будівель від снігу та бурульок із дотриманням застережних заходів щодо безпеки руху пішоходів, не допускаючи пошкодження покрівель будинків і споруд, зелених насаджень, електромереж, рекламних конструкцій тощо;

– огороджувати небезпечні місця на тротуарах, переходах;

– вивозити сніг та бурульки, що зняті з дахів, карнизів та інших елементів будинків, споруд, будівель протягом доби;

– повністю розчищати снігові вали над зливостічними колодязями, розміщеними на вулицях і дорогах, з яких сніг не передбачається вивозити на снігозвалище;

– очищати від снігу, льоду та бруду оголовки зливостічних колодязів та дощоприймачів у разі сніготанення та на початку весняного періоду;

– очищати від снігу, льоду, бруду оголовки колодязів для розташування пожежних гідрантів, розміщених на вулицях і дорогах.

 

VІІ. Розміри меж прилеглої до підприємств, установ та організацій територій у числовому значенні

  1. Межі утримання прилеглих територій підприємств, установ, організацій наведено у додаткудо цих Правил.
  2. Межі та режим використання закріпленої за підприємствами, установами, організаціями території визначають відповідні органи державної влади та органи місцевого самоврядування залежно від підпорядкування об’єкта благоустрою або власник, якщо територія перебуває у приватній власності.

 

VІІІ. Порядок розміщення малих архітектурних форм

  1. Проектування малих архітектурних форм здійснюється з дотриманням Єдиних правил ремонту і утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, правил користування ними та охорони, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 30 березня 1994 року № 198, та ДБН Б.2.2-5:2011 «Планування та забудова міст, селищ і функціональних територій. Благоустрій територій».
  2. Кількість розміщуваних малих архітектурних форм визначається залежно від функціонального призначення території і кількості відвідувачів на цій території, виходячи з таких принципів: екологічність, безпека (відсутність гострих кутів), зручність у користуванні, легкість очищення, привабливий зовнішній вигляд.

Розміщення малих архітектурних форм не повинно ускладнювати або унеможливлювати доступ до пожежних гідрантів, підступи до зовнішніх стаціонарних пожежних драбин, обладнання та засобів пожежогасіння.

  1. З метою забезпечення максимально доступного користування територіями загального користування особами з вадами зору малі архітектурні форми треба підбирати яскравих (контрастних) тонів або фарбувати яскравими (контрастними) кольорами.

Для оформлення мобільного і вертикального озеленення застосовують такі види конструкцій: трельяжі, шпалери, перголи, альтанки, квіткарки, вазони, навіси, амфори.

  1. Садові, паркові лави необхідно розставляти згідно з планами парків, скверів, зелених зон, утримувати їх у справному стані, фарбувати не рідше двох разів на рік. Садові, паркові лави встановлюються та утримуються підприємствами, що утримують відповідні об’єкти благоустрою. Утримання садових, паркових лав включає їх миття, очищення від пилу і снігу, поточний ремонт.
  2. Розміщення тимчасових споруд (далі – ТС) торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності здійснюється відповідно до Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21 жовтня 2011 року №244, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 22 листопада 2011 року за №1330/20068, та Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30 грудня 2014 року №1417, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 05 березня 2015 року за №252/26697.
  3. Кожна стаціонарна ТС має бути забезпечена зовнішнім освітленням та прилеглим покриттям удосконаленого зразка відповідно до вимог законодавства.
  4. При розміщенні ТС мають бути враховані вимоги щодо пішохідної та транспортної доступності (розвантаження товарів). У разі розміщення ТС на відстані більше 2 метрів від тротуару до неї з тротуару будується пішохідна доріжка завширшки не менш, як 1,5 метра.
  5. Біля кожної ТС встановлюється однотипна урна для сміття, обов’язки з обслуговування якої покладаються на її власника. Стаціонарні ТС за бажанням власника можуть обладнуватись декоративними елементами, вазонами для квітів тощо.
  6. Не допускається користування ТС, а також пересувними елементами вуличної торгівлі, якщо їх власники не дотримуються вимог нормативно-правових актів та нормативно-технічних документів щодо благоустрою прилеглої території та забезпечення належного утримання та використання інженерного обладнання.

 

ІХ. Порядок здійснення самоврядного контролю у сфері благоустрою населених пунктів

  1. Контроль у сфері благоустрою населеного пункту спрямований на забезпечення дотримання всіма органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності та підпорядкування, а також громадянами, у тому числі іноземцями та особами без громадянства, вимог Закону України«Про благоустрій населених пунктів», інших нормативно-правових актів, у тому числі цих Правил.
  2. Самоврядний контроль за станом благоустрою міста здійснюється відповідно до статті 40Закону України «Про благоустрій населених пунктів».
  3. Для здійснення контролю за станом благоустрою населених пунктів, виконанням вимог цих Правил, затверджених органами місцевого самоврядування, в тому числі організації озеленення, охорони зелених насаджень і водойм, створення місць відпочинку громадян, утримання в належному стані закріплених за підприємствами, установами, організаціями територій, сільські, селищні, міські ради відповідно до статті 40Закону України «Про благоустрій населених пунктів» можуть утворювати інспекції з благоустрою населених пунктів.
  4. Громадський контроль у сфері благоустрою населеного пункту здійснюється відповідно до статті 41Закону України «Про благоустрій населених пунктів».

 

Х. Вимоги до здійснення благоустрою та утримання прибудинкової території

  1. Утримання прибудинкової території здійснюється з дотриманням вимог Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій, затверджених наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 17 травня 2005 року №76, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 25 серпня 2005 року за №927/11207, та ДБН 360-92** «Містобудування. Планування та забудова міських і сільських поселень».

Для визначення прибудинкових територій багатоквартирних будинків застосовується Національний стандарт України ДСТУ-Н Б Б.2.2-9:2013 «Настанова щодо розподілу територій мікрорайонів (кварталів) для визначення прибудинкових територій багатоквартирної забудови», затверджений наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 26 лютого 2014 року №56.

  1. Благоустрій присадибної ділянки та прилеглої до присадибної ділянки території здійснюється власником або користувачем цієї ділянки. Власник або користувач присадибної ділянки може на умовах договору, укладеного з органом місцевого самоврядування, забезпечувати належне утримання території загального користування, прилеглої до його присадибної ділянки.
  2. Організація благоустрою присадибної ділянки, на якій розміщені житлові будинки, господарські будівлі та споруди, що в порядку, визначеному законодавством, взяті на облік як безхазяйне майно або передані в комунальну власність як безхазяйне майно, здійснюється органом місцевого самоврядування.
  3. Забороняється складати опале листя на прибудинкових територіях, а також поряд з контейнерними майданчиками.
  4. Забороняється викидати трупи собак, котів та інших тварин або захоронювати їх у не відведених для цього місцях (контейнерах для сміття, газонах тощо).
  5. Дороги, проїзди та проходи до будівель, споруд, пожежних вододжерел, підступи до зовнішніх стаціонарних пожежних драбин, обладнання та засобів пожежогасіння мають бути у вільному доступі, утримуватися справними, взимку очищатися від снігу. Забороняється довільно зменшувати нормативну ширину доріг та проїздів.

 

 

 

 

Заступник селищного голови

з питань діяльності ВК                                                                  Ю.І.Шавьолкін

 

 

 

 

 

  Додаток 
до Правил благоустрою території смт. Тарутине Тарутинської селищної ради  
(пункт 1 розділу VIІ)

 

 

МЕЖІ 
утримання прилеглих територій підприємств, установ, організацій

№ з/п Прилегла територія Суб’єкти господарювання, на яких покладається утримання прилеглої території Межі утримання прилеглої території підприємства, установи, організації (не менше)
1 2 3 4
1 Двори, тротуари, покриття проїзної частини проїздів, прибудинкової території житлового фонду ЖК, ЖБК і ОСББ Житловий кооператив, житлово-будівельний кооператив, об’єднання співвласників багатоквартирного будинку 20 м від межі відведеної земельної ділянки та до проїжджої частини вулиці
2 Двори, тротуари, майданчики, покриття проїжджої частини вулиці, інші території земельних ділянок, що надані у власність або користування юридичним або фізичним особам Власники або користувачі земельних ділянок 20 м від межі земельної ділянки та до проїжджої частини вулиці
3 Території, прилеглі до об’єктів соціальної інфраструктури Суб’єкти господарювання, що експлуатують вказані об’єкти 15 м від межі земельної ділянки до проїжджої частини вулиці
4 Території, прилеглі до автозаправних станцій Суб’єкти господарювання, що експлуатують вказані об’єкти 50 м від межі земельної ділянки, що надана у власність або користування, та до проїжджої частини вулиці
5 Території, прилеглі до торговельних центрів, об’єктів побутового обслуговування, громадського харчування, авторемонтних майстерень, магазинів, ринків, тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності Суб’єкти господарювання, що експлуатують вказані об’єкти 20 м від межі земельної ділянки, що надана у власність або користування, та до проїжджої частини вулиці
6 Території, прилеглі до колективних гаражів Гаражно-будівельні кооперативи 20 м від межі земельної ділянки, що надана у власність або користування, та до проїжджої частини вулиці
7 Території, прилеглі до центрально-теплових, трансформаторних, газорозподільних, тяглових підстанцій Підприємства, установи, організації, на балансі яких знаходяться вказані об’єкти у радіусі 10 м від периметру споруд та до проїжджої частини вулиці
8 Автобусні зупинки та зупинки маршрутних транспортних засобів і стоянки (місця відстою) маршрутних таксі Відповідні дорожньо-експлуатаційні підприємства або інші суб’єкти господарювання на договірних засадах у радіусі 20 м від периметру споруд та до проїжджої частини вулиці
9 Майданчики для паркування Суб’єкти господарювання, які утримують майданчики для паркування 20 м від периметру споруд та до проїжджої частини вулиці
10 Мости, шляхопроводи, інші штучні споруди, території під шляхопроводами Балансоутримувачі штучних споруд 10 м від периметру споруд
11 Контейнерні майданчики Балансоутримувачі територій, на яких розміщено контейнерні майданчики 5 м від периметру споруди
12 Території, відведені під проектування та забудову Фізичні особи, яким відповідно до законодавства відведені земельні ділянки, незалежно від того, ведуться на них роботи чи не ведуться 20 м від межі земельної ділянки, яка відведена під проектування та забудову, та до проїжджої частини вулиці

 

Заступник селищного голови

з питань діяльності ВК                                                                  Ю.І.Шавьолкін

Без коментарів.