Розпорядження Тарутинського селищного голови № 34-ОД від 10.03.2022 року “Про оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади головного спеціаліста відділу бухгалтерського обліку, звітності та господарського забезпечення апарату Тарутинської селищної ради”


34-ОД-10.03.2022-КОНКУРС-БУХГАЛТЕРІЯ.docxЗавантажити
Друк

 

gerb

ТАРУТИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

БОЛГРАДСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

 

Про оголошення конкурсу на заміщення

вакантної посади головного спеціаліста

відділу бухгалтерського обліку, звітності та

господарського забезпечення апарату

Тарутинської селищної ради

Відповідно до пункту 20 частини четвертої статті 42, частини восьмої статті 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статті 10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», постанови Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2002 року № 169 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців», розпорядження селищного голови від 20 листопада 2020  року № 63 «Про затвердження порядків проведення конкурсу та проведення іспиту на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування Тарутинської селищної ради»:

1.Оголосити з 11.03.2022 року конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста відділу бухгалтерського обліку, звітності та господарського забезпечення апарату Тарутинської селищної ради Болградського району Одеської області.

2.Головному спеціалісту з питань системного адміністрування апарату Тарутинської селищної ради (МІНДОВ Л.Д.) опублікувати у десятиденний термін в установленому законодавством порядку повідомлення про оголошення конкурсу (додаток № 1) на офіційному сайті Тарутинської селищної ради за електронною адресою: https://www.tarutyne-sr.gov.ua/selishchna-rada/.

3.Конкурсній комісії провести конкурс на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування Тарутинської селищної ради Болградського району Одеської області з 11.04.2022 року.

4.Відділу організаційної-кадрової роботи апарату Тарутинської селищної ради (ЧЕРНЄВА О.А.) забезпечити:

-прийом кадрових документів від претендентів на заміщення вакантних посад протягом 30 календарних днів з дня опублікування повідомлення про оголошення конкурсу;

-доведення оголошення про проведення конкурсу до відома посадових осіб апарату та виконавчого органу Тарутинської селищної ради у сприятливий для них спосіб;

-проведення конкурсу згідно з вимогами, визначеними постановою Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 р. № 169, наказом Головного управління державної служби України від 08.07.2011 р. № 164 «Про затвердження Загального порядку проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців», що зареєстрований в Міністерстві юстиції України 28.07.2011 р. за № 930/19668;

-подання конкурсній комісії відповідних матеріалів на пізніше, ніж за два дні до проведення конкурсу.

 

5.Виконання розпорядження контролюватиму особисто.

 

Тарутинський селищний голова                                                     Сава ЧЕРНЄВ

10.03.2022

№ 34-ОД


Додаток 1

до розпорядження селищного голови

від 10.03.2022 р. № 34-ОД

 

Повідомлення про оголошення конкурсу

 

Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», постанови Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 року № 169 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців», Тарутинська селищна рада

ОГОЛОШУЄ КОНКУРС:

На заміщення вакантної посади головного спеціаліста відділу бухгалтерського обліку, звітності та господарського забезпечення апарату Тарутинської селищної ради Болградського району Одеської області. 

Основні вимоги до кандидатів:

  • Вища профільна освіта не нижче ступеня спеціаліста, бакалавра (за рішенням суб'єкта призначення).
  • Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на посадах державної служби не менше 2 років.
  • Вільне володіння державною мовою.
  • Знання основних принципів роботи комп’ютера та відповідних програмних засобів.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають документи:

  1. заяву на участь у конкурсі;
  2. заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
  3. дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
  4. копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
  5. копію документа, який посвідчує особу;
  6. копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);
  7. е-декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України “Про запобігання корупції”;
  8. письмову згоду на обробку персональних даних.
  9. копію державного сертифікату про рівень вільного володіння державною мовою (для виконання службових обов’язків).

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з часу опублікування оголошення про проведення конкурсу (до 09.04.2022 р. включно).

Додаткову інформацію щодо основних функціональних обов`язків, розміру та умов оплати праці можна отримати в Тарутинській селищній раді за адресою: смт. Тарутине, вул. Широка, 1.

 

Тарутинський селищний голова                                                      Сава ЧЕРНЄВ

Без коментарів.