Розпорядження Тарутинського селищного голови № 58-од від 11.03.2021 року “Про оголошення конкурсу на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування виконавчого комітету Тарутинської селищної ради Одеської області”


Розпорядження-№-55-од.docx Завантажити
Друк

 

 

gerb

 

ТАРУТИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

БОЛГРАДСЬКОГО РАЙОНУ

ОДЕСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

 Р О З П О Р Я Д Ж Е Н НЯ № 58-од

від 11.03.2021 року

Про оголошення конкурсу на заміщення вакантних

посад посадових осіб місцевого самоврядування

виконавчого комітету Тарутинської селищної ради Одеської області

 

         Відповідно до статті 10 Закону України „Про службу в органах місцевого самоврядування” розпорядження селищного голови від 03 вересня  2020  року №49    «Про порядок проведення конкурсу на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування Виконавчого комітету Тарутинської  селищної ради Тарутинського району Одеської області»:

1.Оголосити конкурс на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування виконавчого органу Тарутинської селищної ради Одеської області з 11.03.2021 року.

2.Затвердити вимоги до кандидатів на заміщення вакантної посади. (додаток 1)

3.Головному спеціалісту – системному адміністратору Міндову Л.Д. опублікувати повідомлення про оголошення конкурсу (додаток №2) на офіційному сайті Тарутинської селищної ради за електронною адресою: https://www.tarutyne-sr.gov.ua/selishchna-rada/.

4.Конкурсній комісії провести конкурс на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування начальника бюджетного відділу фінансового управління Тарутинської селищної ради Одеської області .

5.Секретарю селищної ради забезпечити прийом кадрових документів від претендентів на заміщення вакантних посад протягом 30 календарних днів з дня опублікування повідомлення про оголошення конкурсу.

6.Контроль за виконанням даного розпорядження залишаю за собою.

 

 

Тарутинський селищний голова                                 Сава ЧЕРНЄВ

 

 


 

 

Додаток 1

до розпорядження селищного голови

від 11.03.2021 р. № 58-од

Вимоги до кандидатів на заміщення вакантних посад  відділів виконавчого органу Тарутинської селищної ради.

На заміщення вакантної посади начальника бюджетного відділу фінансового управління.

 

Основні вимоги до кандидату:  

  • громадянство України;
  • вища освіта відповідного професійного спрямування не нижче ступеня магістра, спеціаліста;
  • вільне володіння державною мовою;
  • вміння роботи на комп’ютері на рівні користувача;
  • загальний стаж роботи на державній службі чи в органах місцевого самоврядування не менше 3-х років.

 

Секретар Тарутинської селищної ради                          Анетта КУРАКОВА

 

 


 

Додаток 2

до розпорядження

Тарутинського селищного голови

від 11.03.2021 року № 58-од

 

Повідомлення про оголошення конкурсу

 

Відповідно до Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», постанови КМУ від 15.02.2002 року № 169 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців»,  Тарутинська селищна рада

 

ОГОЛОШУЄ КОНКУРС

 

на заміщення вакантної посади начальника бюджетного відділу фінансового управління.

 

Основні вимоги до кандидатів:  

  • громадянство України;
  • вища освіта відповідного професійного спрямування не нижче ступеня магістра, спеціаліста;
  • вільне володіння державною мовою;
  • вміння роботи на комп’ютері на рівні користувача;
  • загальний стаж роботи на державній службі чи в органах місцевого самоврядування не менше 3-х років.

 

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають документи

 

  • заяву про участь у конкурсі;
  • заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
  • дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
  • копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
  • копію документа, який посвідчує особу громадянина України;
  • е-декларацію  особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції»;
  • копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних)
  • письмову згоду на обробку персональних даних.

 

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з часу опублікування оголошення про проведення конкурсу.

Додаткову інформацію щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці можна отримати у Тарутинській селищній раді за адресою: смт. Тарутине, вул.Красна, 201, тел.: (04847) 3-13-82.

Учасники конкурсу обов’язково складають іспит на перевірку та оцінку знань Конституції України, законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про запобігання корупції», Бюджетного кодексу України, постанови КМУ від 28.02.2002 № 228 «Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ».

 

 

Секретар Тарутинської селищної ради                          Анетта КУРАКОВА

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Без коментарів.