Розпорядження Тарутинського селищного голови № 58-од від 11.03.2021 року “Про оголошення конкурсу на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування виконавчого комітету Тарутинської селищної ради Одеської області”


Розпорядження-№-55-од.docx Завантажити
Друк

 

 

gerb

 

ТАРУТИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

БОЛГРАДСЬКОГО РАЙОНУ

ОДЕСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

 Р О З П О Р Я Д Ж Е Н НЯ № 58-од

від 11.03.2021 року

Про оголошення конкурсу на заміщення вакантних

посад посадових осіб місцевого самоврядування

виконавчого комітету Тарутинської селищної ради Одеської області

 

         Відповідно до статті 10 Закону України „Про службу в органах місцевого самоврядування” розпорядження селищного голови від 03 вересня  2020  року №49    «Про порядок проведення конкурсу на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування Виконавчого комітету Тарутинської  селищної ради Тарутинського району Одеської області»:

1.Оголосити конкурс на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування виконавчого органу Тарутинської селищної ради Одеської області з 11.03.2021 року.

2.Затвердити вимоги до кандидатів на заміщення вакантної посади. (додаток 1)

3.Головному спеціалісту – системному адміністратору Міндову Л.Д. опублікувати повідомлення про оголошення конкурсу (додаток №2) на офіційному сайті Тарутинської селищної ради за електронною адресою: https://www.tarutyne-sr.gov.ua/selishchna-rada/.

4.Конкурсній комісії провести конкурс на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування начальника бюджетного відділу фінансового управління Тарутинської селищної ради Одеської області .

5.Секретарю селищної ради забезпечити прийом кадрових документів від претендентів на заміщення вакантних посад протягом 30 календарних днів з дня опублікування повідомлення про оголошення конкурсу.

6.Контроль за виконанням даного розпорядження залишаю за собою.

 

 

Тарутинський селищний голова                                 Сава ЧЕРНЄВ

 

 


 

 

Додаток 1

до розпорядження селищного голови

від 11.03.2021 р. № 58-од

Вимоги до кандидатів на заміщення вакантних посад  відділів виконавчого органу Тарутинської селищної ради.

На заміщення вакантної посади начальника бюджетного відділу фінансового управління.

 

Основні вимоги до кандидату:  

  • громадянство України;
  • вища освіта відповідного професійного спрямування не нижче ступеня магістра, спеціаліста;
  • вільне володіння державною мовою;
  • вміння роботи на комп’ютері на рівні користувача;
  • загальний стаж роботи на державній службі чи в органах місцевого самоврядування не менше 3-х років.

 

Секретар Тарутинської селищної ради                          Анетта КУРАКОВА

 

 


 

Додаток 2

до розпорядження

Тарутинського селищного голови

від 11.03.2021 року № 58-од

 

Повідомлення про оголошення конкурсу

 

Відповідно до Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», постанови КМУ від 15.02.2002 року № 169 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців»,  Тарутинська селищна рада

 

ОГОЛОШУЄ КОНКУРС

 

на заміщення вакантної посади начальника бюджетного відділу фінансового управління.

 

Основні вимоги до кандидатів:  

  • громадянство України;
  • вища освіта відповідного професійного спрямування не нижче ступеня магістра, спеціаліста;
  • вільне володіння державною мовою;
  • вміння роботи на комп’ютері на рівні користувача;
  • загальний стаж роботи на державній службі чи в органах місцевого самоврядування не менше 3-х років.

 

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають документи

 

  • заяву про участь у конкурсі;
  • заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
  • дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
  • копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
  • копію документа, який посвідчує особу громадянина України;
  • е-декларацію  особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції»;
  • копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних)
  • письмову згоду на обробку персональних даних.

 

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з часу опублікування оголошення про проведення конкурсу.

Додаткову інформацію щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці можна отримати у Тарутинській селищній раді за адресою: смт. Тарутине, вул.Красна, 201, тел.: (04847) 3-13-82.

Учасники конкурсу обов’язково складають іспит на перевірку та оцінку знань Конституції України, законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про запобігання корупції», Бюджетного кодексу України, постанови КМУ від 28.02.2002 № 228 «Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ».

 

 

Секретар Тарутинської селищної ради                          Анетта КУРАКОВА

Без коментарів.