Розпорядження Тарутинського селищного голови № 3-од від 11.01.2021 року “Про оголошення конкурсу на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування виконавчого комітету Тарутинської селищної ради Одеської області”


Розпорядження-№-3-од.docx Завантажити
Друк

 

 

gerb

ТАРУТИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ № 3-од

від 11.01.2021 року

 

Про оголошення конкурсу на заміщення вакантних

посад посадових осіб місцевого самоврядування

виконавчого комітету Тарутинської селищної ради

Одеської області

 

Відповідно до статті 10 Закону України „Про службу в органах місцевого самоврядування” розпорядження селищного голови від 03 вересня  2020  року №49    «Про порядок проведення конкурсу на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування Виконавчого комітету Тарутинської  селищної ради Тарутинського району Одеської області»:

  1. Оголосити конкурс на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування виконавчого органу Тарутинської селищної ради Одеської області з 11.01.2021 року.
  2. Затвердити вимоги до кандидатів на заміщення вакантної посади. (додаток 1)
  3. Головному спеціалісту – системному адміністратору Міндову Л.Д. опублікувати повідомлення про оголошення конкурсу (додаток №2) на офіційному сайті Тарутинської селищної ради за електронною адресою: https://www.tarutyne-sr.gov.ua/selishchna-rada/.

 

  1. Конкурсній комісії провести конкурс на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування відділу соціального захисту населення Тарутинської селищної ради Одеської області .
  2. Секретарю селищної ради забезпечити прийом кадрових документів від претендентів на заміщення вакантних посад протягом 30 календарних днів з дня опублікування повідомлення про оголошення конкурсу.
  3. Контроль за виконанням даного розпорядження залишаю за собою.

 

 

Тарутинський селищний голова                                 Сава ЧЕРНЄВ

 

 


 

 

Додаток 1

до розпорядження селищного голови

від 11.01.2021 р. № 3-од

          Вимоги до кандидатів на заміщення вакантних посад  відділів виконавчого органу Тарутинської селищної ради.

На заміщення вакантних посад:

  • начальник відділу соціального захисту населення;
  • начальник відділу будівництва, архітектури, інфраструктури та житлово-комунального господарства;
  • начальник відділу організаційно-кадрової роботи;
  • начальник відділу військового обліку;

Основні вимоги до кандидата:

  • Вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста.
  • Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років.
  • Вільне володіння державною мовою.
  • Знання основних принципів роботи комп’ютера та відповідних програмних засобів.
  • головний спеціаліст відділу соціального захисту населення (робота в населених пунктах громади)

Основні вимоги до кандидата:

  • Вища освіта не нижче ступеня спеціаліста, бакалавра (за рішенням суб'єкта призначення).
  • Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на посадах в органах праці та соціального захисту населення не менше 5 років.
  • Вільне володіння державною мовою.
  • Знання основних принципів роботи комп’ютера та відповідних програмних засобів.
  • головний спеціаліст відділу організаційно-кадрової роботи

Основні вимоги до кандидата:

  • Вища освіта не нижче ступеня спеціаліста, бакалавра (за рішенням суб'єкта призначення).
  • Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на посадах державної служби не менше 1 року.
  • Вільне володіння державною мовою.
  • Знання основних принципів роботи комп’ютера та відповідних програмних засобів.
  • спеціаліст І категорії відділу соціального захисту населення (робота в населених пунктах громади)

Основні вимоги до кандидата:

  • Вища освіта не нижче ступеня  бакалавра.
  • Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на посадах в органах праці та соціального захисту населення не менше 2 роки.
  • Вільне володіння державною мовою.
  • Знання основних принципів роботи комп’ютера та відповідних програмних засобів.
  • спеціаліст І категорії з питань праці відділу соціального захисту населення

Основні вимоги до кандидата:

  • Вища освіта не нижче ступеня  бакалавра.
  • Без вимог до стажу роботи.
  • Вільне володіння державною мовою.
  • Знання основних принципів роботи комп’ютера та відповідних програмних засобів.
  • спеціаліст   відділу соціального захисту населення (робота в населених пунктах громади)

Основні вимоги до кандидата:

  • Вища освіта не нижче ступеня  бакалавра.
  • Без вимог до стажу роботи.
  • Вільне володіння державною мовою.
  • Знання основних принципів роботи комп’ютера та відповідних програмних засобів.

 

 

Секретар Тарутинської селищної ради                          Анетта КУРАКОВА

 


 

 

Додаток 2

до розпорядження селищного голови

від 11.01.2021 р. № 5-од

 

Повідомлення про оголошення конкурсу

 

Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», постанови Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 року № 169 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців», Тарутинська селищна  рада

ОГОЛОШУЄ КОНКУРС

На заміщення вакантних посад:

  • начальник відділу соціального захисту населення;
  • начальник відділу будівництва, архітектури, інфраструктури та житлово-комунального господарства;
  • начальник відділу організаційно-кадрової роботи;
  • начальник відділу військового обліку;

Основні вимоги до кандидата:

  • Вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста.
  • Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років.
  • Вільне володіння державною мовою.
  • Знання основних принципів роботи комп’ютера та відповідних програмних засобів.
  • головний спеціаліст відділу соціального захисту населення (робота в населених пунктах громади)

Основні вимоги до кандидата:

  • Вища освіта не нижче ступеня спеціаліста, бакалавра (за рішенням суб'єкта призначення).
  • Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на посадах в органах праці та соціального захисту населення не менше 5 років.
  • Вільне володіння державною мовою.
  • Знання основних принципів роботи комп’ютера та відповідних програмних засобів.
  • головний спеціаліст відділу організаційно-кадрової роботи

Основні вимоги до кандидата:

  • Вища освіта не нижче ступеня спеціаліста, бакалавра (за рішенням суб'єкта призначення).
  • Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на посадах державної служби не менше 1 року.
  • Вільне володіння державною мовою.
  • Знання основних принципів роботи комп’ютера та відповідних програмних засобів.
  • спеціаліст І категорії відділу соціального захисту населення (робота в населених пунктах громади)

Основні вимоги до кандидата:

  • Вища освіта не нижче ступеня  бакалавра.
  • Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на посадах в органах праці та соціального захисту населення не менше 2 роки.
  • Вільне володіння державною мовою.
  • Знання основних принципів роботи комп’ютера та відповідних програмних засобів.
  • спеціаліст І категорії з питань праці відділу соціального захисту населення

Основні вимоги до кандидата:

  • Вища освіта не нижче ступеня  бакалавра.
  • Без вимог до стажу роботи.
  • Вільне володіння державною мовою.
  • Знання основних принципів роботи комп’ютера та відповідних програмних засобів.
  • спеціаліст   відділу соціального захисту населення (робота в населених пунктах громади)

Основні вимоги до кандидата:

  • Вища освіта не нижче ступеня  бакалавра.
  • Без вимог до стажу роботи.
  • Вільне володіння державною мовою.
  • Знання основних принципів роботи комп’ютера та відповідних програмних засобів.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають документи:

 

  1. заяву на участь у конкурсі;
  2. заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
  3. дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
  4. копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
  5. копію документа, який посвідчує особу;
  6. копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);
  7. е-декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України “Про запобігання корупції”;
  8. письмову згоду на обробку персональних даних.

 

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з часу опублікування оголошення про проведення конкурсу.

Додаткову інформацію щодо основних функціональних обов`язків, розміру та умов оплати праці можна отримати в Тарутинській селищній раді за адресою: смт Тарутине, вул. Красна, 201.

 

 

Секретар Тарутинської селищної ради                          Анетта КУРАКОВА

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Без коментарів.