Розпорядження Тарутинського селищного голови № 252-ОД від 09.12.2021 року “Про оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади головного спеціаліста відділу містобудування, архітектури, інфраструктури та житлово – комунального господарства виконавчого комітету Тарутинської селищної ради”


252-ОД-09.12.2021-Конкурс (гол. спец. від. архітектури)-на-10.01.2022.docx Завантажити
Друк

gerb

ТАРУТИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

БОЛГРАДСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

Про оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади

головного спеціаліста відділу  містобудування, архітектури,

інфраструктури та житлово – комунального господарства

виконавчого комітету Тарутинської селищної ради

 

Відповідно до пункту 20 частини четвертої статті 42, частини восьмої статті 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статті 10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», постанови Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2002 року № 169 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців», розпорядження селищного голови від 03 вересня 2020  року № 49 «Про порядок проведення конкурсу на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування виконавчого комітету Тарутинської селищної ради Болградського району Одеської області»:

1. Оголосити з 10.12.2021 року конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста відділу містобудування, архітектури, інфраструктури та житлово – комунального господарства виконавчого комітету Тарутинської селищної ради Болградського району Одеської області.

2. Головному спеціалісту з питань системного адміністрування апарату Тарутинської селищної ради (МІНДОВ Л.Д.) опублікувати у десятиденний термін в установленому законодавством порядку повідомлення про оголошення конкурсу (додаток № 1) на офіційному сайті Тарутинської селищної ради за електронною адресою: https://www.tarutyne-sr.gov.ua/selishchna-rada/.

3. Конкурсній комісії провести конкурс на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування Тарутинської селищної ради Болградського району Одеської області з 10.01.2022 року.

4. Відділу організаційної-кадрової роботи апарату Тарутинської селищної ради (ЧЕРНЄВА О.А.) забезпечити:

  • прийом кадрових документів від претендентів на заміщення вакантних посад протягом 30 календарних днів з дня опублікування повідомлення про оголошення конкурсу;
  • доведення оголошення про проведення конкурсу до відома посадових осіб апарату та виконавчого органу Тарутинської селищної ради у сприятливий для них спосіб;
  • проведення конкурсу згідно з вимогами, визначеними постановою Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 р. № 169, наказом Головного управління державної служби України від 08.07.2011 р. № 164 «Про затвердження Загального порядку проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців», що зареєстрований в Міністерстві юстиції України 28.07.2011 р. за № 930/19668;
  • подання конкурсній комісії відповідних матеріалів на пізніше, ніж за два дні до проведення конкурсу.

5. Виконання розпорядження контролюватиму особисто.

 

Тарутинський селищний голова                                                     Сава ЧЕРНЄВ

09.12.2021

№ 252-ОД


Додаток 1

до розпорядження селищного голови

від 09.12.2021 р. № 252-ОД 

Повідомлення про оголошення конкурсу

Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», постанови Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 року № 169 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців», Тарутинська селищна рада

ОГОЛОШУЄ КОНКУРС:

На заміщення вакантної посади головного спеціаліста відділу  містобудування, архітектури, інфраструктури та житлово – комунального господарства виконавчого комітету Тарутинської селищної ради Болградського району Одеської області. 

Основні вимоги до кандидатів:

  • Вища профільна освіта не нижче ступеня спеціаліста, бакалавра (за рішенням суб'єкта призначення).
  • Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на посадах державної служби не менше 2 років.
  • Вільне володіння державною мовою.
  • Знання основних принципів роботи комп’ютера та відповідних програмних засобів.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають документи:

 

  1. заяву на участь у конкурсі;
  2. заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
  3. дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
  4. копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
  5. копію документа, який посвідчує особу;
  6. копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);
  7. е-декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України “Про запобігання корупції”;
  8. письмову згоду на обробку персональних даних.
  9. копію державного сертифікату про рівень вільного володіння державною мовою (для виконання службових обов’язків).

 

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з часу опублікування оголошення про проведення конкурсу (до 01.01.2022 р. включно).

Додаткову інформацію щодо основних функціональних обов`язків, розміру та умов оплати праці можна отримати в Тарутинській селищній раді за адресою: смт. Тарутине, вул. Широка, 1.

 

Тарутинський селищний голова                                                      Сава ЧЕРНЄВ

Без коментарів.