Розпорядження Тарутинського селищного голови № 131-од від 31.05.2021 року “Про оголошення конкурсу на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування виконавчого комітету Тарутинської селищної ради Болградського району Одеської області”


Розпорядження-№-131-од.docx Завантажити
Друк

 

 

gerb

 

ТАРУТИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

БОЛГРАДСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

Про оголошення конкурсу на заміщення

вакантних посад посадових осіб місцевого

самоврядування виконавчого комітету

Тарутинської селищної ради Одеської області

 

Відповідно до статті 10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» розпорядження селищного голови від 03 вересня  2020  року № 49    «Про порядок проведення конкурсу на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування виконавчого комітету Тарутинської селищної ради Болградського району Одеської області»:

1.Оголосити з 01.07.2021 року конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста з питань внутрішнього аудиту Тарутинської селищної ради, спеціаліста І категорії відділу соціального захисту населення виконавчого органу Тарутинської селищної ради та тимчасове заміщення посади головного спеціаліста відділу доходів фінансового управління Тарутинської селищної ради на період відпустки для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку основного працівника.

2.Затвердити вимоги до кандидатів на заміщення вакантної посади. (додаток 1)

3.Головному спеціалісту – системному адміністратору Міндову Л.Д. опублікувати повідомлення про оголошення конкурсу (додаток № 2) на офіційному сайті Тарутинської селищної ради за електронною адресою: https://www.tarutyne-sr.gov.ua/selishchna-rada/.

4.Конкурсній комісії провести конкурс на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування відділів Тарутинської селищної ради Одеської області з 02.07.2021 року.

5.Відділу організаційно-кадрової роботи апарату Тарутинської селищної ради забезпечити прийом кадрових документів від претендентів на заміщення вакантних посад протягом 30 календарних днів з дня опублікування повідомлення про оголошення конкурсу.

6.Виконання розпорядження контролюватиму особисто.

 

 

Тарутинський селищний голова                                                     Сава ЧЕРНЄВ

№ 131-ОД

31.05.2021 року

 


 

Додаток 1

до розпорядження селищного голови

від 31.05.2021 р. № 131-од

         

Вимоги до кандидатів на заміщення вакантної посади головного спеціаліста з питань внутрішнього аудиту Тарутинської селищної ради, спеціаліста І категорії відділу соціального захисту населення виконавчого органу Тарутинської селищної ради та тимчасове заміщення посади головного спеціаліста відділу доходів фінансового управління Тарутинської селищної ради на період відпустки для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку основного працівника:

  • Вища профільна освіта не нижче ступеня спеціаліста, бакалавра (за рішенням суб’єкта призначення).
  • Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на посадах державної служби не менше 2 років.
  • Вільне володіння державною мовою.
  • Знання основних принципів роботи комп’ютера та відповідних програмних засобів.

 

 

Секретар Тарутинської селищної ради                          Анетта КУРАКОВА

 


 

Додаток 2

до розпорядження селищного голови

від 31.05.2021 р. № 131-од

 

Повідомлення про оголошення конкурсу

 

Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», постанови Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 року № 169 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців», Тарутинська селищна рада

ОГОЛОШУЄ КОНКУРС:

  • на заміщення вакантної посади головного спеціаліста з питань внутрішнього аудиту Тарутинської селищної ради;
  • спеціаліста І категорії відділу соціального захисту населення виконавчого органу Тарутинської селищної ради;
  • на тимчасове заміщення посади головного спеціаліста відділу доходів фінансового управління Тарутинської селищної ради на період відпустки для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку основного працівника.

Основні вимоги до кандидатів:

  • Вища профільна освіта не нижче ступеня спеціаліста, бакалавра (за рішенням суб’єкта призначення).
  • Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на посадах державної служби не менше 2 років.
  • Вільне володіння державною мовою.
  • Знання основних принципів роботи комп’ютера та відповідних програмних засобів.

 

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають документи:

 

  1. заяву на участь у конкурсі;
  2. заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
  3. дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
  4. копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
  5. копію документа, який посвідчує особу;
  6. копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
  7. е-декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України “Про запобігання корупції”;
  8. письмову згоду на обробку персональних даних.

 

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з часу опублікування оголошення про проведення конкурсу (до 30.06.2021 р. включно).

Додаткову інформацію щодо основних функціональних обов`язків, розміру та умов оплати праці можна отримати в Тарутинській селищній раді за адресою: смт Тарутине, вул. Красна, 201.

 

Секретар Тарутинської селищної ради                          Анетта КУРАКОВА

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Без коментарів.