Розпорядження Тарутинського селищного голови № 112-од від 23.04.2021 року “Про оголошення конкурсу на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування виконавчого органу Тарутинської селищної ради Болградського району Одеської області”


Розпорядження-№-112-од.docx Завантажити
Друк

 

 

gerb

 

ТАРУТИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

БОЛГРАДСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я 

 

Про оголошення конкурсу на заміщення вакантних

посад посадових осіб місцевого самоврядування

виконавчого органу Тарутинської селищної ради

Болградського району Одеської області

 

Відповідно до статті 10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» розпорядження селищного голови від 03 вересня  2020  року № 49 «Про порядок проведення конкурсу на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування виконавчого комітету Тарутинської селищної ради Болградського району Одеської області»:

  1. Оголосити конкурс на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування виконавчого органу Тарутинської селищної ради Одеської області з 26.04.2021 року.
  2. Затвердити вимоги до кандидатів на заміщення вакантної посади. (додаток 1)
  3. Головному спеціалісту – системному адміністратору Міндову Л.Д. опублікувати повідомлення про оголошення конкурсу (додаток № 2) на офіційному сайті Тарутинської селищної ради за електронною адресою: https://www.tarutyne-sr.gov.ua/selishchna-rada/.
  4. Конкурсній комісії провести конкурс на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування відділів Тарутинської селищної ради Одеської області з 27.05.2021 року
  5. Відділу організаційно-кадрової роботи апарату Тарутинської селищної ради забезпечити прийом кадрових документів від претендентів на заміщення вакантних посад протягом 30 календарних днів з дня опублікування повідомлення про оголошення конкурсу.
  6. Виконання розпорядження контролюватиму особисто.

 

Тарутинський селищний голова                                                     Сава ЧЕРНЄВ

 

№ 112-ОД  23.04.2021

 


Додаток 1

до розпорядження селищного голови

від 23.04.2021 р. № 112-од

         

Вимоги до кандидатів на заміщення вакантних посад відділів виконавчого органу Тарутинської селищної ради.

На заміщення вакантних посад:

 

  • головний спеціаліст з охорони праці;

Основні вимоги до кандидата:

  • Вища профільна освіта не нижче ступеня спеціаліста, бакалавра (за рішенням суб’єкта призначення).
  • Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на посадах державної служби не менше 2 років.
  • Вільне володіння державною мовою.
  • Знання основних принципів роботи комп’ютера та відповідних програмних засобів.

 

  • спеціаліст І категорії з питань системного адміністрування;
  • спеціаліст відділу соціального захисту населення;

 

Основні вимоги до кандидата:

  • Вища освіта не нижче ступеня спеціаліста, бакалавра (за рішенням суб’єкта призначення).
  • Вільне володіння державною мовою.
  • Знання основних принципів роботи комп’ютера та відповідних програмних засобів.

 

 

Секретар Тарутинської селищної ради                          Анетта КУРАКОВА

 


 

Додаток 2

до розпорядження селищного голови

від 23.04.2021 р. № 112-од

 

Повідомлення про оголошення конкурсу

 

Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», постанови Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 року № 169 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців», Тарутинська селищна рада

ОГОЛОШУЄ КОНКУРС НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНИХ ПОСАД:

  • головний спеціаліст з охорони праці;

 

Основні вимоги до кандидата:

  • Вища профільна освіта не нижче ступеня спеціаліста, бакалавра (за рішенням суб’єкта призначення).
  • Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на посадах державної служби не менше 2 років.
  • Вільне володіння державною мовою.
  • Знання основних принципів роботи комп’ютера та відповідних програмних засобів.

 

  • спеціаліст І категорії з питань системного адміністрування;
  • спеціаліст відділу соціального захисту населення;

 

Основні вимоги до кандидата:

  • Вища профільна освіта не нижче ступеня спеціаліста, бакалавра (за рішенням суб’єкта призначення).
  • Вільне володіння державною мовою.
  • Знання основних принципів роботи комп’ютера та відповідних програмних засобів.

 

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають документи:

 

  1. заяву на участь у конкурсі;
  2. заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
  3. дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
  4. копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
  5. копію документа, який посвідчує особу;
  6. копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
  7. е-декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України “Про запобігання корупції”;
  8. письмову згоду на обробку персональних даних.

 

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з часу опублікування оголошення про проведення конкурсу (до 26.04.2021).

Додаткову інформацію щодо основних функціональних обов`язків, розміру та умов оплати праці можна отримати в Тарутинській селищній раді за адресою: смт Тарутине, вул. Красна, 201.

 

Секретар Тарутинської селищної ради                          Анетта КУРАКОВА

 

 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Без коментарів.