Проєкт регуляторного акту – проєкт рішення Бессарабської селищної ради «Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами на території Тарутинської селищної територіальної громади»

 


Правила розміщення.docxЗавантажити
Друк

 

gerb

ТАРУТИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

БОЛГРАДСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

П Р О Є К Т    Р І Ш Е Н Н Я

Про затвердження Правил розміщення

зовнішньої реклами на території

Тарутинської селищної територіальної громади

Керуючись Цивільним кодексом України, Господарським кодексом України, Законами України «Про рекламу», «Про захист прав споживачів», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», «Про благоустрій населених пунктів», постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 року № 2067 «Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами» (зі змінами), Законом України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», статтями 25, 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» з метою врегулювання відносин, що виникають у зв’язку з розміщенням зовнішньої реклами на території Тарутинської селищної територіальної громади, Бессарабська селищна рада

ВИРІШИЛА:

  1. Затвердити Правила розміщення зовнішньої реклами на території Тарутинської селищної територіальної громади (додаток 1).

      2.3атвердити Типовий Договір тимчасового користування місцем, що знаходиться в комунальній власності, для розташування рекламного засобу (додаток 2).

  1. Покласти функції робочого органу з питань розміщення зовнішньої реклами на відділ містобудування, архітектури, інфраструктури та житлово-комунального господарства апарату Бессарабської селищної ради.

        4.Уповноважити Бессарабського селищного голову підписувати Договори тимчасового користування місцем, що знаходиться в комунальній власності, для розташування рекламного засобу.

  1. Головному спеціалісту з питань системного адміністрування апарату Бессарабської селищної ради забезпечити оприлюднення цього рішення на офіційному сайті Бессарабської селищної ради.

        6.Рішення набирає чинності з моменту його офіційного оприлюднення.

        7.Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з питань фінансів, бюджету, планування соціально – економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробиництва та на постійну комісію з питань комунальної власності, житлово-комунального господарства, енергозбереження та транспорту.

Бессарабський селищний голова                                      Сава ЧЕРНЄВ

 

00.00.2025

№ 0000-

 

                             

Додаток 1

до рішення Бессарабської селищної ради

                                                                від 00 00 2025 року № - VІІІ

 

ПРАВИЛА

розміщення зовнішньої реклами на території Тарутинської селищної територіальної громади

 

Розділ І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Правила розміщення зовнішньої реклами на території Тарутинської селищної територіальної громади (далі – Правила) регулюють відносини, що виникають у зв'язку з розміщенням зовнішньої реклами на території Тарутинської селищної територіальної громади, та визначають порядок надання дозволів на розміщення такої реклами.

2.1. Ці правила розроблені на підставі Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про рекламу», Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами» від 29 грудня 2003 року № 2067, зі змінами.

 

Розділ ІІ. ТЕРМІНИ ТА ПОНЯТТЯ

2.1. У цих Правилах терміни вживаються у такому значенні: 

алея - дорога в парку, саду, сквері, лісопарку, на бульварі, обсаджена, як правило, з обох боків деревами та чагарниками;

вивіска чи табличка - елемент на будинку, будівлі або споруді з інформацією про зареєстроване найменування особи, знаки для товарів і послуг, що належать такій особі, вид її діяльності (якщо це не випливає із зареєстрованого найменування особи), час роботи, що розміщений на зовнішній поверхні будинку, будівлі або споруди не вище першого поверху або на поверсі, де розташовується власне чи надане у користування особі приміщення (крім, випадків, коли суб’єкту господарювання належить на праві власності або користування вся будівля або споруда), біля входу у таке приміщення, який не є рекламою;

виконавчий орган ради - виконавчий комітет Бессарабської селищної ради

Болградського району Одеської області;

дозвіл - документ установленої форми, виданий розповсюджувачу зовнішньої реклами на підставі рішення виконавчого органу сільської, селищної, міської ради, який дає право на розміщення зовнішньої реклами на певний строк та у певному місці; 

місце розташування рекламного засобу - площа зовнішньої поверхні будинку, споруди, елемента вуличного обладнання або відведеної території на відкритій місцевості у межах населеного пункту, що надається розповсюджувачу зовнішньої реклами в тимчасове користування власником або уповноваженим ним органом (особою);

пішохідна доріжка - елемент дороги, призначений для руху пішоходів, облаштований у її межах чи поза нею і позначений дорожнім знаком;

рекламні засоби - засоби, що використовуються для доведення реклами до її

споживача;

робочий орган – відділ містобудування, архітектури та житлово-комунального

господарства Бессарабської селищної ради Болградського району Одеської області;

спеціальні конструкції - тимчасові та стаціонарні рекламні засоби (світлові та несвітлові, наземні та неназемні (повітряні), плоскі та об'ємні стенди, щити, панно, транспаранти, троли, таблички, короби, механічні, динамічні, електронні табло, екрани, панелі, тумби, складні просторові конструкції, аеростати, повітряні кулі тощо), які використовуються для розміщення реклами.

2.2. Інші терміни застосовуються у значенні, наведеному в Законі України «Про рекламу».

 

Розділ ІІІ.  ПОВНОВАЖЕННЯ РОБОЧОГО ОРГАНУ

3.1. Для здійснення та регулювання діяльності з розміщення зовнішньої реклами Бессарабська селищна рада покладає відповідні функції на робочий орган. Робочий орган не вправі подавати заяву та одержувати дозвіл на розміщення зовнішньої реклами.

У процесі регулювання діяльності з розміщення зовнішньої реклами робочим органом можуть залучатися на громадських засадах представники галузевих рад підприємців, об'єднань громадян та об'єднань підприємств, які провадять діяльність у сфері реклами.

3.2. До повноважень робочого органу належать:

  • розгляд заяв розповсюджувачів зовнішньої реклами на надання дозволу, внесення змін у дозвіл, переоформлення дозволу та продовження строку його дії;
  • надання у разі потреби розповсюджувачам зовнішньої реклами архітектурнопланувальних завдань на опрацювання проєктно-технічної документації для розташування складних (дахових) рекламних засобів;
  • підготовка проекту рішення виконавчого комітету Бессарабської селищної ради Болградського району Одеської області щодо надання дозволу чи про відмову у його наданні, та щодо демонтажу незаконно розміщеного рекламного засобу;
  • видача дозволу на підставі рішення виконавчого органу ради;
  • ведення інформаційного банку даних місць розташування рекламних засобів, плану їх розміщення та надання в установленому порядку інформації для оновлення даних містобудівного кадастру населених пунктів;
  • подання територіальному органу спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади у сфері захисту прав споживачів відомостей про порушення порядку розповсюдження та розміщення реклами;

3.3. Робочий орган здійснює інші повноваження відповідно до законодавства з метою реалізації даних Правил.

 

Розділ ІV. ПОРЯДОК ОТРИМАННЯ (НАДАННЯ) ДОЗВОЛУ НА РОЗМІЩЕННЯ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ 

4.1. Зовнішня реклама розміщується на підставі дозволу (Додаток 2), виданого згідно з рішенням  виконавчого органу ради.

4.2. Видача (відмова у видачі, переоформлення, анулювання) дозволу на розміщення зовнішньої реклами здійснюється відповідно до Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» та Закону України «Про адміністративні послуги».

4.3. Видача зазначених дозволів здійснюється безкоштовно.

4.4. На територіях, будинках і спорудах зовнішня реклама розміщується за письмовою згодою їх власників або уповноважених ними органів (осіб) з урахуванням архітектурних, функціонально-планувальних, історико-культурних чинників, типології елементів місцевого середовища та з додержанням правил благоустрою територій населених пунктів.

4.5. Для одержання дозволу заявник подає до робочого органу  Бессарабської селищної ради заяву (Додаток 1), до якої додаються: 

  • фотокартка або комп'ютерний макет місця (розміром не менш як 6 х 9 сантиметрів), де планується розташування рекламного засобу, та ескіз рекламного засобу з конструктивним рішенням.
    • За наявності документів, передбачених пунктом 4.5. цих Правил, відомості про заяву у той же день вносяться робочим органом до внутрішнього реєстру заяв та дозволів на розміщення зовнішньої реклами (журналу), який ведеться у довільній формі.
    • Робочий орган протягом двох робочих днів з дня реєстрації заяви перевіряє місце розташування рекламного засобу, зазначене у заяві, на предмет надання на заявлене місце зареєстрованого в установленому порядку дозволу.
    • Видача дозволу погоджується робочим органом з власником місця або уповноваженим ним органом (особою), а також з:
  • Міністерством культури та стратегічних комунікацій – у разі розміщення зовнішньої реклами на пам’ятках національного значення, в межах зон охорони цих пам’яток, історичних ареалів населених місць;
  • обласною держадміністрацією – у разі розміщення зовнішньої реклами на пам’ятках місцевого значення, а також в межах зон охорони цих пам’яток;
  • утримувачами інженерних комунікацій – у разі розміщення зовнішньої реклами в межах охоронних зон цих комунікацій;
  • Укравтодором або власниками автомобільних доріг та Національною поліцією – у разі розміщення зовнішньої реклами у межах смуги відведення автомобільних доріг;
  • уповноваженим підрозділом Національної поліції – у разі розташування рекламних засобів на перехрестях, біля дорожніх знаків, світлофорів, пішохідних переходів та зупинок транспорту загального користування.

 Дії щодо отримання зазначених погоджень вчиняються робочим органом без залучення заявника протягом строку, встановленого для отримання дозволу.

 Для здійснення погодження робочий орган не пізніше  дня що настає за днем одержання документів від заявника, надсилає їх копії у паперовому або електронному (шляхом сканування) вигляді органам, зазначеним в абзаці першому пункту, та встановлює строк розгляду зазначених документів.

 За результатами дозвільної (погоджувальної) процедури органи, зазначені в абзаці першому цього пункту, надають погодження, які у паперовому або електронному (шляхом сканування) вигляді надсилаються робочому органу.

 У разі ненадання вищевказаними органами протягом встановленого строку погоджень вважається, що видачу дозволу погоджено.

4.9. Робочий орган після одержання від органів та осіб, з якими погоджується видача дозволу, подає виконавчому органу ради пропозиції та проєкт відповідного рішення.

4.10. Виконавчий орган ради після одержання зазначених пропозицій та проєкту відповідного рішення приймає рішення про надання дозволу або про відмову у його наданні.

4.11. Під час надання дозволу втручання у форму рекламного засобу та зміст реклами забороняється.

4.12. У разі прийняття виконавчим органом рішення про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами зазначається інформація про необхідність звернення розповсюджувача зовнішньої реклами/користувача до Бессарабської селищної ради для укладання договору тимчасового користування місцем, що перебуває в комунальній власності, для розташування рекламного засобу, у 5-денний строк після прийняття вищевказаного рішення.

4.13. У разі прийняття виконавчим органом рішення про відмову у видачі дозволу робочий орган готує заявникові вмотивовану відповідь із зазначенням підстав, передбачених Законом.

4.14. Строк видачі дозволу або надання письмового повідомлення про відмову у його видачі становить 10 робочих днів. 

4.15. Підстави для відмови у видачі документа дозвільного характеру регулюються Законом України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», якими є:

  • подання суб'єктом господарювання неповного пакета документів, необхідних для одержання дозволу;
  • виявлення в документах, поданих суб'єктом господарювання, недостовірних відомостей;
  • негативний висновок за результатами проведених експертиз та обстежень або інших наукових і технічних оцінок, необхідних для видачі дозволу.
    • Робочий орган протягом десяти днів з дати реєстрації дозволу надає органам державної податкової служби інформацію про розповсюджувачів зовнішньої реклами, яким надано дозвіл.
    • Дозвіл надається строком на п'ять років, якщо менший строк не зазначено у заяві.
    • Виданий у встановленому порядку дозвіл є підставою для розміщення зовнішньої реклами та виконання робіт, пов'язаних з розташуванням рекламного засобу за умови укладання договору тимчасового користування місцем, що перебуває в комунальній власності, для розташування рекламного засобу.
    • Після розташування рекламного засобу розповсюджувач зовнішньої реклами у п'ятиденний строк зобов'язаний подати робочому органу фотокартку місця розташування рекламного засобу (розміром не менш як 6 х 9 сантиметрів).

 

РОЗДІЛ V. ВНЕСЕННЯ ЗМІН У ДОЗВІЛ НА РОЗМІЩЕННЯ  ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ

5.1. У разі зміни містобудівної документації, проведення реконструкції, ремонту, будівництва на місці розташування рекламного засобу, які зумовлюють необхідність зміни місця розташування рекламного засобу, робочий орган у семиденний строк письмово повідомляє про це розповсюджувача зовнішньої реклами та надає інформацію про інше рівноцінне місце.    

5.2. У десятиденний строк з початку зміни містобудівної ситуації, реконструкції, ремонту, будівництва робочий орган надає розповсюджувачу зовнішньої реклами інформацію про інше рівноцінне місце. 

5.3. У разі досягнення згоди щодо нового місця розташування рекламного засобу вносяться зміни у дозвіл.

5.4. Відшкодування витрат, пов'язаних з демонтажем та монтажем рекламного засобу на новому місці, здійснюється відповідно до договору та цих Правил.

5.5. Плата за надання робочим органом послуг, пов'язаних із зміною місця розташування рекламного засобу, не справляється. Строк дії дозволу продовжується на час, необхідний для вирішення питання про надання рівноцінного місця. Після закінчення реконструкції, ремонту, будівництва на місці розташування рекламного засобу розповсюджувач зовнішньої реклами має пріоритетне право на розташування  рекламного засобу на попередньому місці.

 

Розділ VI. ПЛАТА ЗА ТИМЧАСОВЕ КОРИСТУВАННЯ МІСЦЕМ РОЗТАШУВАННЯ РЕКЛАМНИХ ЗАСОБІВ

6.1. Плата за тимчасове користування місцем розташування рекламних засобів, що перебуває у комунальній власності, встановлюється цими Правилами.

6.2. У випадку розміщення рекламного засобу складної конфігурації, розрахунок площі, за яку стягується плата, здійснюється у межах описаного прямокутника (зовнішні габарити).  

6.3. Розмір плати за тимчасове користування місцем розташування рекламних засобів встановлюється в залежності від площі рекламного засобу. 

Розмір плати за тимчасове користування місцем розташування рекламного засобу не може встановлюватися залежно від змісту реклами.  

6.4. З дати прийняття виконавчим комітетом Бессарабської селищної ради Болградського району Одеської області рішення про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами розмір плати за тимчасове користування місцем, що перебуває у комунальній власності проводиться   згідно з формулою, встановленою пунктом 6.5. цих Правил. 

6.5. Розмір плати за тимчасове користування місцем розташування рекламних засобів, що перебуває у комунальній власності, розраховується за календарний рік та  обчислюється за такою формулою:

  С =  (Б  х  S  х K) х 12міс.,  де:

 С – плата за тимчасове користування місцем розташування рекламного засобу за 1 календарний рік, грн.

 Б – базовий розмір місячної плати за 1 кв.м площі місця розташування рекламного засобу, який становить 0,5% від мінімальної заробітної плати станом на 01 січня відповідного року. 

  S –  загальна площа рекламного засобу;

 K – коефіцієнт, який  дорівнює кількості рекламних площин і застосовується до розрахунку плати  за тимчасове користування місцем розташування рекламних засобів, для  рекламних засобів, які містять в собі дві і більше рекламні площини (двосторонній – К=2, тристоронній – К=3 і т.д.).

6.6. Підставою для нарахування та внесення розповсюджувачем зовнішньої реклами відповідної плати є Договір тимчасового користування місцем, що знаходиться в комунальній власності, для розташування рекламних засобів (надалі - Договір). 

6.7. Нерозміщення розповсюджувачем зовнішньої реклами рекламного засобу у визначеному дозволом місці не звільняє його від плати за право тимчасового користування місцем для розміщення зовнішньої реклами, що перебуває у комунальній власності. 

 

Розділ VII. ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО РОЗМІЩЕННЯ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ ТА ВИМОГИ ДО РОЗМІЩЕННЯ СПЕЦІАЛЬНИХ КОНСТРУКЦІЙ

 7.1. Зовнішня реклама повинна відповідати таким вимогам:

  • розміщуватися з додержанням вимог техніки безпеки;
  • розміщуватися із забезпеченням видимості дорожніх знаків, світлофорів, перехресть, пішохідних переходів, зупинок транспорту загального користування та не відтворювати зображення дорожніх знаків;
  • освітлення зовнішньої реклами не повинно засліплювати учасників дорожнього руху, а також не повинно освітлювати квартири житлових будинків;
  • фундамент наземної зовнішньої реклами, що виступає над поверхнею землі, може бути декоративно оформлений;
  • на опорах наземної зовнішньої реклами, що розміщується вздовж проїжджої частини вулиць і доріг, за вимогою уповноваженого підрозділу Національної поліції наноситься вертикальна дорожня розмітка із світлоповертаючих матеріалів заввишки до 2 метрів від поверхні землі;
  • нижній край зовнішньої реклами, що розміщується над проїжджою частиною вулиць і доріг, у тому числі на мостах, естакадах тощо, повинен розташовуватися на висоті не менш як 5 метрів від поверхні дорожнього покриття;
  • у місцях, де проїжджа частина вулиці межує з цоколями будівель або огорожами, зовнішня реклама може розміщуватися в одну з фасадами будівель або огорожами лінію.

7.2. Забороняється розташовувати рекламні засоби:

  • на пішохідних доріжках та алеях;
  • у населених пунктах на висоті менш як 5 метрів від поверхні дорожнього покриття, якщо їх рекламна поверхня виступає за межі краю проїжджої частини;
  • на підтримуючих, опорних  та  інших  елементах контактної мережі, на засобах та обладнанні (у тому числі опорах) зовнішнього освітлення.
    • Розміщення зовнішньої реклами на пам'ятках історії та архітектури і в межах зон охорони таких пам'яток, в межах об'єктів природно-заповідного фонду дозволяється за погодженням з відповідним центральним або місцевим органом виконавчої влади у сфері охорони культурної спадщини та об'єктів природно-заповідного фонду.
    • Реклама алкогольних напоїв та тютюнових виробів, знаків для товарів і послуг, інших об'єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються алкогольні напої та тютюнові вироби, не повинна розміщуватися на рекламних засобах ближче ніж за 300 метрів прямої видимості від території дитячих дошкільних закладів, середніх загальноосвітніх шкіл та інших навчальних закладів, в яких навчаються діти віком до 18 років.
    • Перелік обмежень та заборон щодо розміщення зовнішньої реклами, встановлений цими Правилами, є вичерпним.
    • Розроблення необхідної технічної документації, монтаж (демонтаж) рекламного засобу здійснюється спеціалізованими підприємствами, установами та організаціями.
    • Розташування дахових рекламних засобів забороняється без попередньої технічної експертизи спеціалізованих підприємств, установ та організацій.
    • Підключення рекламних засобів до існуючих мереж зовнішнього освітлення здійснюється відповідно до вимог, передбачених законодавством.
    • Розташування рекламних засобів у межах охоронних зон інженерних комунікацій дозволяється за погодженням з утримувачем зазначених комунікацій.
    • Відповідальність за технічний стан рекламних засобів, порушення вимог техніки безпеки під час розташування та експлуатації рекламних засобів несе розповсюджувач зовнішньої реклами згідно із законодавством.
    • Рекламні засоби забезпечуються розповсюджувачем маркуванням із зазначенням на каркасі рекламного засобу найменування розповсюджувача зовнішньої реклами, номера його телефону, дати видачі дозволу та строку його дії.

 

Розділ VIII. КОНТРОЛЬ ЗА ДОТРИМАННЯМ ЦИХ ПРАВИЛ ТА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ЇХ ПОРУШЕННЯ

8.1. Контроль за додержанням цих Правил здійснюють робочий орган, виконавчий орган та інші органи відповідно до законодавства.

8.2. У разі порушення порядку розповсюдження та розміщення реклами робочий орган, який здійснює контроль за додержанням цих Правил, звертається до розповсюджувача зовнішньої реклами/користувача з вимогою усунення порушень у визначений строк.

8.3. У разі невиконання цієї вимоги орган, який здійснює контроль, подає інформацію спеціально уповноваженому органу виконавчої влади у сфері захисту прав споживачів у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.  

8.4. Розповсюджувач зовнішньої реклами/користувач, винний у порушенні цих Правил, несе відповідальність згідно із законодавством.

 

Розділ IX. ВИВІСКИ ТА ТАБЛИЧКИ

9.1. Вивіски чи таблички:

  • повинні розміщуватися без втручання у несучі конструкції, легко демонтуватися, щоб не створювати перешкод під час робіт, пов’язаних з експлуатацією та ремонтом будівель і споруд, на яких вони розміщуються;
  • не повинні відтворювати зображення дорожніх знаків;
  • не повинні розміщуватися на будинках або спорудах - об’єктах незавершеного будівництва;
  • площа поверхні не повинна перевищувати 3 кв. метрів.
    • Забороняється вимагати від суб’єктів господарювання будь-які документи для розміщення вивісок чи табличок, не передбачені законодавством.
    • Демонтаж вивісок чи табличок, розміщених з порушенням вимог цих Правил, здійснюється у разі:
  • припинення юридичної особи або припинення діяльності фізичної особи - підприємця;
  • невідповідності розміщення вивіски чи таблички вимогам щодо її розміщення, наданим у визначенні, та архітектурним вимогам, державним нормам, стандартам і правилам, санітарним нормам;
  • порушення благоустрою території.

9.4. Розміщені вивіски чи таблички підлягають демонтажу за рахунок коштів юридичних осіб або фізичних осіб - підприємців, якими вони були встановлені.

 

Розділ  X. ДЕМОНТАЖ РЕКЛАМНОГО ЗАСОБУ

10.1. Демонтаж рекламного засобу (спеціальних конструкцій) є засобом усунення порушень порядку розміщення реклами у населених пунктах  відповідно до діючих на момент демонтажу нормативно - правових актів та формою самозахисту територіальної громади у розумінні статті 19 Цивільного кодексу України.

10.2. Демонтаж та наступне зберігання рекламного засобу (спеціальних конструкцій) не передбачає переходу права власності на неї до територіальної громади. 

10.3. Демонтаж рекламного засобу (спеціальних конструкцій) здійснюється у наступних випадках: 

а) у разі неможливості встановити користувача (розповсюджувача зовнішньої реклами) рекламного засобу, у тому числі у випадках відсутності маркування на рекламному засобі, а також при виявленні безхазяйних рекламних засобів;

б) у разі виявлення самовільно розміщених рекламних засобів; 

в) у разі, коли термін дії дозволу на розміщення рекламного засобу закінчився і не був продовжений;

г) у разі, коли технічний стан рекламного засобу створює загрозу життю або здоров'ю людей та/або заподіяння шкоди (майнової чи немайнової) третім особам;

ґ) у разі невідповідності технічних характеристик рекламного засобу та місця його встановлення виданому дозволу на розміщення зовнішньої реклами;

д) у інших випадках, передбачених Договором і є єдиними для всіх розповсюджувачів реклами. 

10.4. Виявлення рекламного засобу, який підлягає демонтажу, здійснюється посадовими особами (представниками) робочого органу.

За наявності підстав для демонтажу рекламного засобу, передбачених пунктом 11.3  цього Порядку, робочий орган складає акт виявлення незаконно розміщеного рекламного засобу (Додаток 3) у двох примірниках. Перший примірник відповідного акту залишається у робочого органу, другий - надається під розписку власнику (користувачу) рекламного засобу або, у разі його відсутності, наклеюється на рекламний засіб з проведенням фотофіксації. В даному акті має бути зазначено:

  • дата, час, місце складання акту;
  • прізвище, ім’я, по батькові, посада та підпис особи що склала даний акт;
  • місце, де розміщений даний рекламний засіб;
  • опис рекламного засобу, що розміщений без правових підстав: геометричні розміри, матеріал, наявність підключення до мереж;
  • відомості про власника/користувача рекламного засобу (за наявності);
  • підпис власника/користувача рекламного засобу про ознайомлення з даним актом (якщо власник/користувач рекламного засобу відомий).

На підставі акта виявлення незаконно розміщеного рекламного засобу, робочий орган в 10-ти денний термін готує і подає на розгляд виконавчого комітету Бессарабської селищної ради відповідний проєкт рішення про демонтаж незаконно розміщеного рекламного засобу.

На засідання виконавчого комітету можуть бути запрошені власники (користувачі) рекламного засобу. Не прибуття на засідання виконавчого комітету даних осіб не є перешкодою для розгляду питання щодо рекламного засобу. 

Рішення виконавчого комітету Бессарабської селищної ради про демонтаж рекламного засобу протягом п’яти робочих днів з моменту його прийняття надсилається власнику (користувачу) рекламного засобу рекомендованим листом з повідомленням про вручення або надається під розписку (якщо власник, користувач відомі) та розміщується на офіційному сайті Бессарабської селищної ради в мережі Інтернет: ________________________

На підставі прийнятого рішення виконавчого комітету Бессарабської селищної ради про демонтаж рекламного засобу робочий орган готує повідомлення про демонтаж незаконно розміщеного рекламного засобу (Додаток 4) з посиланням на відповідне рішення виконавчого комітету і наклеює його на рекламний засіб з проведенням фотофіксації.

Власнику надається 10-ти денний строк для добровільного виконання рішення.

У разі невиконання власником (користувачем) рекламного засобу рішення щодо демонтажу рекламного засобу та не приведення місця розміщення рекламного засобу у належний стан з відновленням благоустрою протягом строку, зазначеного у рішенні, здійснюється демонтаж рекламного засобу.

10.5. Демонтаж рекламного засобу здійснюється уповноваженим органом Бессарабської селищної ради - Комунальним Підприємством «ВУЖКГ» (надалі – КП «ВУЖКГ») на підставі рішення виконавчого органу.

Про проведений демонтаж рекламного засобу (спеціальних конструкцій) складається акт проведення відповідного демонтажу, який підписується працівниками селищної ради, КП «ВУЖКГ» та іншими особами, що були присутні при проведенні демонтажу.  

До акта додається в обов’язковому порядку фотофіксація місця розташування рекламного засобу (спеціальних конструкцій) до і після демонтажу.

Акт проведення демонтажу складається у 2-х примірниках, один з яких залишається у робочого органа, другий передається користувачу демонтованого рекламного засобу (спеціальних конструкцій) одразу після складання такого акта у випадку його присутності. 

10.6. У разі відсутності користувача рекламного засобу (спеціальних конструкцій) або його відмови від підписання акта демонтажу, робиться відповідна відмітка, другий примірник акта у 5 (п’яти) денний термін надсилається поштою за місцезнаходженням користувача рекомендованим листом (якщо встановлено його місцезнаходження).

10.7. Після проведення демонтажу КП «ВУЖКГ» складає: 

  • акт виконаних робіт з демонтажу рекламного засобу (спеціальних конструкцій) із зазначенням найменування, обсягу та вартості робіт і послуг;
  • калькуляція вартості витрат за виконані роботи по демонтажу.
    • Компенсація витрат виплачується на рахунок КП «ВУЖКГ» та покладається на користувача демонтованого рекламного засобу (спеціальних конструкцій) на підставі виставленого КП «ВУЖКГ» рахунку на загальну вартість проведеного демонтажу та акта виконаних робіт з демонтажу, які надсилаються користувачу в обов’язковому порядку у 5 (п’яти) денний термін з дати проведення демонтажу.

Користувач може повернути собі демонтовані рекламний засіб (спеціальні конструкції) після звернення до Бессарабської селищної ради на підставі таких документів:

а) заяви на ім'я керівника робочого органу про повернення демонтованої спеціальної конструкції;

б) документа, що підтверджує право власності (інше майнове право) на конкретний демонтований рекламний засіб (спеціальні конструкції);

в) документа, що підтверджує оплату витрат, пов'язаних з демонтажем спеціальних конструкцій, транспортуванням та їх зберіганням;

г) документа, що підтверджує оплату витрат за використання рекламного засобу (в разі демонтажу засобу з підстав заборгованості по договору).

  • Облік і тимчасове зберігання демонтованих спеціальних конструкцій здійснюється у встановленому порядку. Демонтована спеціальна конструкція зберігається на території КП «ВУЖКГ».

Після закінчення 6 (шести) місячного терміну зберігання примусово демонтованих об’єктів,  користувачі яких не звернулись за їх поверненням або не сплатили вартості демонтажу, доставки та зберігання, таке майно визнається безхазяйним і переходить у власність  територіальної громади  в порядку, визначеному законодавством.

 

         

 

 Додаток 1

до Правил розміщення зовнішньої реклами на території

Тарутинської селищної територіальної громади

 

 

Бессарабському селищному голові

        _______________________________

___ р. N ____________

 

ЗАЯВА

про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами 

Заявник

__________________________________________________________________________

                                   (для юридичної особи - повне найменування розповсюджувача зовнішньої

____________________________________________________________________________

                                             реклами, для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові)

Адреса заявника _________________________________________________________________

                                                (для юридичної особи - місцезнаходження, для фізичної особи -

__________________________________________________________________________

                                                                 місце проживання, паспортні дані)

Ідентифікаційний код юридичної особи або ідентифікаційний номер фізичної особи _________________________ Телефон (телефакс) _____________________________________________  Прошу надати дозвіл на розміщення зовнішньої реклами за адресою

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

  (повна адреса місця розташування рекламного засобу, кількість рекламних площин рекламного засобу, площа місця розташування)

строком на

__________________________________________________________________________

                                                                                   (літерами)

     Перелік                                   документів,                                   що                                    додаються

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

                        Заявник                                                                                                       

                або уповноважена                      _________________                _____________________

                     ним особа                                        (підпис)                                  (ініціали та прізвище)

М. П. 

 

 

 

Додаток до Заяви  

 

Кольорове фото місця розташування засобу зовнішньої реклами

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кольорове фото з комп’ютерним макетом на фоні оточуючої забудови

 

 

 

 

 

 

 

Заявник
або уповноважена
ним особа  
 
_________________
(підпис)  
 
_____________________
(ініціали та прізвище) 

 

 

М.П.

 

Додаток до Заяви

Додаток 2

до Правил розміщення зовнішньої реклами   на території

Тарутинської селищної територіальної громади

 

ДОЗВІЛ

№_______ від______________________ на розміщення зовнішньої реклами

Виданий ____________ р. на підставі рішення______________________________________

                                                                        (дата видачі)

_______________________________________________________________________________

(виконавчий орган селищної ради, дата і номер рішення)

____________________________________________________________________________

(для юридичної особи - повне найменування розповсюджувача зовнішньої реклами, для фізичної ____________________________________________________________________________

особи - прізвище, ім'я та по батькові)

____________________________________________________________________________

(місцезнаходження (місце проживання), номер телефону (телефаксу), банківські реквізити,

____________________________________________________________________________ідентифікаційний код (номер)

строком на ________ з_______________________по_________________

Адреса місця розташування рекламного засобу __________________________________

____________________________________________________________________________

Характеристика (в тому числі технічна) рекламного засобу__________________________

____________________________________________________________________________

 Керівник робочого органу  ___________

(підпис)

____________________ М. П.

(ініціали та прізвище)

(вид, розміри, площа місця розташування рекламного засобу, кількість рекламних площин)

Фотокартка або комп'ютерний макет місця з  
фрагментом місцевості (розміром не менш як 6 х 9 сантиметрів), на якому планується розташування рекламного засобу

Ескіз з конструктивним рішенням рекламного засобу

Топогеодезичний знімок місцевості (М 1:500) з прив'язкою місця розташування рекламного засобу 

Відповідальний за топогеодезичне знімання _______  (підпис)                                     __________________ М. П. (ініціали та прізвище)                                                                                                                                                                                                        ___________________ М. П. Керівник робочого органу                                                                                                                                          (підпис)   (ініціали та прізвище)

 

Фотокартка місця (розміром не менш як 6 х 9 сантиметрів) після розташування на ньому рекламного засобу

 

Додаток до Дозволу

 

 

Фотокартка місця після розташування на ньому

 засобу зовнішньої реклами (ЗЗР)

 

 

 

 

 

 

                   ____________________________________________

                                (заявник, або уповноважена ним особа)

зобов’язується:

  1. Дотримуватись норм чинного законодавства в сфері реклами, Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2003 року № 2067 та Правил розміщення зовнішньої реклами в населених пунктах Бессарабської селищної ради (в тому числі умов договору на тимчасове користування місцем розміщення засобу зовнішньої реклами (ЗЗР)).
  2. Забезпечити розташування та експлуатацію ЗЗР з дотриманням норм техніки безпеки, пожежної безпеки і санітарних норм, нести повну відповідальність за будь-які порушення норм безпеки, несправності та аварійні ситуації, та за свій рахунок усувати всі дефекти, що виникають в процесі експлуатації ЗЗР.
  3. Після встановлення ЗЗР у п’ятиденний термін подати до робочого органу фотокартку місця, де розташовано ЗЗР (2 примірники).

 

Заявник
або уповноважена
ним особа  
 
_________________
(підпис)  
 
_____________________
(ініціали та прізвище) 

МП

 

Керівник робочого органу ___________
(підпис)
____________________
(ініціали та прізвище)

МП

 

 

                                                                                                               Додаток 3

до Правил розміщення зовнішньої реклами на території

Тарутинської селищної територіальної громади

Акт № __________

виявлення незаконно розміщеного рекламного засобу

     _______________________                                                  _____________________________

                      (дата)                                                                                                                (місце складення акта)

Складено _____________________________________________________________________

(посади, прізвища, імена, по батькові осіб,

_____________________________________________________________________________,

що проводили перевірку)

у присутності _______________________________________________________________

(прізвище, ім’я, по батькові власника (користувача)

_____________________________________________________________________________.

рекламного засобу)

Виявлено рекламний засіб за місцем розташуванням: _______________________________ _____________________________________________________________________________,

Характеристика (в тому числі технічна) рекламного засобу: 

  • Вид:_______________________________________________________________;
  • Розмір:______ _______________________________________________________;
  • Площа місця розташування рекламного засобу: _________________________; - Кількість рекламних площин: __________________________________________.

Встановлено факт порушення вимог чинного законодавства у сфері розміщення зовнішньої реклами, а саме статті 16 Закону України «Про рекламу», Типових правил розміщення зовнішньої реклами, положень Правил розміщення зовнішньої реклами на території Тарутинської селищної територіальної громади Болградського району Одеської області, затверджених рішенням Бессарабської селищної ради Болградського району Одеської області від 00.00.2025 № 0000.

Враховуючи вищезазначене, виконавчим комітетом Бессарабської селищної ради Болградського району Одеської області буде розглянуто питання щодо демонтажу даного рекламного засобу.

Наголошуємо на необхідності звернутися до Бессарабської селищної ради Болградського району Одеської області у 10-ти денний термін.

Примірник №: ____.

Посадова особа, яка склала акт:

                                                   _____________

(підпис)

 

Власник (користувач) рекламного засобу:

____________________

(ініціали та прізвище)

                                                   _____________

(підпис)

____________________

(ініціали та прізвище)

                                                                                                             

                                                                                                                Додаток до Акту

 

                                                                                                                Додаток до Акту

ПОВІДОМЛЕННЯ

про демонтаж незаконно розміщеного рекламного засобу

 

_______________________

                 (дата)

 

Керуючись статтями 26, 28, пунктом 13 статті 30, статтями 31, 42, 52, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та на виконання положень Закону України «Про рекламу», постанови Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 № 2067 «Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами», Правил розміщення зовнішньої реклами на території Тарутинської селищної територіальної громади Болградського району Одеської області, затверджених рішенням Бессарабської селищної ради Болградського району Одеської області від 00.00.2025 №  на підставі Рішення виконавчого комітету Бессарабської селищної ради Болградського району Одеської області від ______ № _____, відповідно до Акту виявлення незаконно розміщеного рекламного засобу від _____ № _____,

 

ПОВІДОМЛЯЄМО:

 

Даний рекламний засіб встановлений з порушенням вимог чинного законодавства у сфері розміщення зовнішньої реклами.

У зв’язку з цим, Вам необхідно вчинити дії щодо демонтажу рекламного засобу та приведення місця розміщення рекламного засобу у належний стан з відновленням благоустрою власними силами протягом 10-ти денного строку, передбаченого Рішенням.

Наголошуємо, що після спливання вказаного строку рекламний засіб буде демонтовано силами уповноваженого органу Бессарабської селищної ради Болградського району Одеської області.

 

 

__________________________

(посада представника робочого органу)

_____________

(підпис)

____________________

(ініціали та прізвище)

Додаток 3

М-ТЕСТ

малого підприємництва (М-Тест)

  1. Консультації з представниками мікро- та малого підприємництва щодо оцінки впливу регулювання.

Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання на суб’єктів малого підприємництва та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для здійснення регулювання, проведено розробником у березні-квітні 2025 року.

 

Порядковий номер Вид консультації (публічні консультації прямі (круглі столи, наради, робочі зустрічі тощо), інтернет- консультації прямі (інтернет-форуми, соціальні мережі тощо), запити (до підприємців, експертів, науковців тощо) Кількість учасників консультацій, осіб
1  У зв’язку із воєнним станом  консультації проводились в телефонному режимі та було опубліковано на офіційному сайті селищної ради -
Основні результати консультацій (опис):

Доведення до відома суб’єктів господарювання розрахунки  та обґрунтування  необхідності прийняття даного регуляторного акту, ознайомлено із сумою надходження до бюджету плати за розміщення зовнішньої реклами  у 2024 та 2025 році, надано порівняльний аналіз.

  1. Вимірювання впливу регулювання на суб’єктів малого підприємництва (мікро- та малі):

-       кількість суб’єктів господарювання, на яких поширюється регулювання: 7 (одиниць), з яких 0 належать до суб’єктів мікропідприємництва,

  1. Розрахунок витрат суб’єктів мікропідприємництва на виконання вимог регулювання

 

№ п/п Найменування оцінки У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання) Періодичні (за   наступний рік) Витрати за

п’ять років

Оцінка “прямих” витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання
1 Придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів) 0,0 0,0 0,0
2 Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування  

 

0,0

 

 

0,0

 

 

0,0

3 Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати – витратні матеріали)  

0,0

 

0,0

 

0,0

4 Процедури обслуговування обладнання (технічне обслуговування)  

0,0

 

0,0

 

0,0

5 Інші процедури (уточнити) 0,00 - -
6 Разом, гривень 0,00 Х 0,0
7 Кількість суб’єктів господарювання, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць  

0,00

8 Сумарно, гривень  
Оцінка вартості адміністративних процедур суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування
Розрахунок вартості 1 людино-години:

Для розрахунку використовується розмір мінімальної заробітної плати – 8000,00 грн. , середня тривалість робочого часу 2024 році - 166

9 Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулюванняФормула:

витрати часу на отримання інформації про регулювання, отримання необхідних форм та заявок Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість форм

 

(6500 мін з/п на 2022 рік)

 

 

Оціночно: 0,25 годин

0.25Х8000/166=12,05      (9,79)

10
Процедури організації виконання вимог регулювання

Формула:

витрати часу на розроблення та впровадження внутрішніх для суб’єкта малого підприємництва процедур на впровадження вимог регулювання Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість внутрішніх процедур

 
Оціночно: 0,5годин*

0,5Х8000/166=24,10             (19,57)

11 Процедури офіційного звітування

Формула:

витрати часу на отримання інформації про порядок звітування щодо регулювання, отримання необхідних форм та визначення органу, що приймає звіти та місця звітності + витрати часу на заповнення звітних форм + витрати часу на передачу звітних форм (окремо за засобами передачі інформації з оцінкою кількості суб’єктів, що користуються формами засобів – окремо електронна звітність, звітність до органу, поштовим зв’язком тощо) + оцінка витрат часу на корегування (оцінка природного рівня помилок)) Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість оригінальних звітів Х кількість періодів звітності за рік

 Оціночно 3 год.

 ( 3г.+0,5 г.+0,5 г.) Х8000/166=192,77 грн     (156,63)

12
Процедури щодо забезпечення процесу перевірок

Формула:

витрати часу на забезпечення процесу перевірок з боку контролюючих органів Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість перевірок за рік

 
8 г.Х8000/166=385,54 грн.     (313,25)
13 Інші процедури (уточнити) -
14 Разом, гривень

( сума рядків 9+10+11+12+13)

614,46грн.        (499,24)
15

 

 

16

Кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання, одиницьСумарно з урахуванням виправлених похибок, гривень 7

 

 

 

 

4301,22          (3494,68)

 

 Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва

Розрахунок бюджетних витрат на адміністрування регулювання здійснюється окремо для кожного відповідного органу державної влади чи органу місцевого самоврядування, що залучений до процесу регулювання.

Державний орган (орган місцевого самоврядування), для якого здійснюється розрахунок вартості адміністрування регулювання:

Бессарабська селищна рада Болградського району Одеської області
(назва органу місцевого самоврядування)

Процедура регулювання суб’єктів малого підприємництва (розрахунок на одного типового суб’єкта господарювання малого підприємництва - за потреби окремо для суб’єктів малого та мікро-підприємництв) Планові витрати часу на процедуру Вартість часу співробітника органу державної влади відповідної категорії (заробітна плата) Оцінка кількості процедур за рік, що припадають на одного суб’єкта Оцінка кількості  суб’єктів, що підпадають під дію процедури регулювання Витрати на адміністрування регулювання* (за рік), гривень
1. Облік суб’єкта господарювання, що перебуває у сфері регулювання     1 г 73,33

 

 

  1             7   513,31
2. Поточний контроль за суб’єктом господарювання, що перебуває у сфері регулювання, у тому числі:  -                      73,33 за 1 годину    1                                                     7   513,31
камеральні  -   - -                               - -
виїзні - - - - -
3. Підготовка, затвердження та опрацювання одного окремого акта про порушення вимог регулювання 4 г 293,32 1 7 2053,24
4. Реалізація одного окремого рішення щодо порушення вимог регулювання 293,32 1 7 2053,24
5. Оскарження одного окремого рішення суб’єктами господарювання - - - - -
6. Підготовка звітності за результатами регулювання 4 г 293,32 1 7   2053,24
7. Інші адміністративні процедури (уточнити): 
__________________ 
__________________
146,66 1 7 1026,62
Разом за рік Х Х Х Х 8212,96
Сумарно за п’ять років Х Х Х Х 41064,80

__________ 

  1. Розроблення корегуючих (пом’якшувальних) заходів для малого підприємництва щодо запропонованого регулювання не потребується.

 

Бессарабський селищний голова                                          Сава ЧЕРНЄВ

Оприлюднено 00.02.2025року

Додаток 2

до рішення Бессарабської селищної ради Болградського району

Одеської області від 00  00 2025 року № - VІІІ

 

 

ТИПОВИЙ ДОГОВІР 

тимчасового користування місцем, що знаходиться в комунальній власності,  для розташування рекламного засобу

                                                                              «___»________20____р.

 

 Ми, що нижче підписалися: Бессарабська селищна рада Болградського району Одеської області, код      , місцезнаходження: Одеська область, селище Бессарабське, вулиця Широка, 1, в особі селищного голови ЧЕРНЄВА Сави Степановича, який діє на підставі Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та рішення _____________, в подальшому іменується «ВЛАСНИК МІСЦЯ», з однієї сторони, та розповсюджувач зовнішньої реклами в особі ______________________, що зареєстрований за адресою _________ та діє на підставі ____________________________________________________, що надалі іменується «КОРИСТУВАЧ», з другої сторони, які разом іменуються СТОРОНИ, а кожна окремо – СТОРОНА, уклали цей Договір про наступне: 

 

1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

1.1. Власник місця надає, а Користувач приймає в тимчасове платне користування місце площею ______, що знаходиться в комунальній власності Бессарабської селищної ради для розташування рекламного засобу, на підставі рішення виконкому №_____від _____________20___року, за адресою ___________________________________________.

Даний Договір не є договором оренди земельної ділянки чи будь-яким іншим договором користування земельною ділянкою.

 

2. CТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ

2.1. Термін дії Договору складає до__________ року і починає обчислюватися з дня реєстрації договору відповідно до чинного законодавства. Договір за взаємною згодою сторін укладається у простій письмовій формі.

2.2. Умови договору зберігають свою чинність на строк його дії у випадку, коли після набуття чинності договору, законодавством встановленні інші правила, ніж передбачені договором, а також при зміні власника місць, якщо інше не передбачено в договорі.

 

3. ПЛАТА ЗА ТИМЧАСОВЕ КОРИСТУВАННЯ МІСЦЕМ 

3.1. Плата за тимчасове користування місцем, що знаходиться в комунальній власності, для розташування рекламного засобу  (далі – Плата) перераховується Користувачем на рахунок селищної ради виключно у грошовій формі (у гривнях), щомісяця не пізніше 20 числа місяця, за наступними реквізитами:

 

3.2. Розмір плати: Формула розрахунку: 

С =  (Б  х  S  х K) х 12міс.,  де:

 С –   плата за тимчасове користування місцем розташування рекламного засобу за 1 календарний рік, грн.

 Б – базовий розмір місячної плати за 1 кв.м площі місця розташування рекламного засобу, який становить 0,5% від мінімальної заробітної плати станом на 01 січня відповідного року. 

     S – загальна площа рекламного засобу;

 K – коефіцієнт, який  дорівнює кількості рекламних площин і застосовується до розрахунку плати  за тимчасове користування місцем розташування рекламних засобів, для  рекламних засобів, які містять в собі дві і більше рекламні площини (двосторонній – К=2, тристоронній – К=3 і т.д.).

  1. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН 4.1. Права та обов'язки Користувача Користувач має право:
  • використовувати місця у відповідності з умовами їх надання;
  • поновлення договору після закінчення строку на який було його укладено;
  • ставити питання про припинення права користування місцями та розірвання договору; Обов'язки Користувача:
  • додержуватися вимог цього Договору;
  • забезпечити вільний доступ до місць уповноважених належним чином осіб для контролю за додержанням умов цього Договору;
  • розмістити інформацію про Власника, із зазначенням засобу зв’язку;
  • ефективно використовувати місця, не допускати погіршення екологічної обстановки на території в результаті своєї діяльності;
  • своєчасно сплачувати плату за тимчасове користування місцями;
  • не відчужувати право тимчасового користування без письмового дозволу Власника місць; • користувач забезпечує знімання, використання і збереження родючого шару ґрунту при проведенні робіт, пов'язаних із порушенням земель;
  • обов'язковими для діяльності Користувача є наступні обмеження: забезпечення вільного доступу для прокладання нових, ремонту та експлуатації існуючих інженерних споруд, що знаходяться в межах місць тимчасового користування.

 

4.2. Права та обов'язки Власника місця Права Власника місця:

  • здійснювати контроль за використанням Користувачем наданих місць згідно цільовому призначенню;
  • додержання екологічної безпеки, державних стандартів, норм і правил;
  • вимагати від Користувача своєчасного внесення плати, вільного доступу до переданих місць для обліку та контролю за додержанням користувачем договору;
  • достроково припиняти право тимчасового користування місцями у разі порушень умов використання місцями або інших умов Договору;
  • розміщення реклами у невстановлених місцях несе за собою адміністративну

відповідальність;

Обов'язки Власника місця:

  • передати Користувачу місця у стані, що відповідає умовам договору та придатна для використання за цільовим призначенням у триденний строк після укладення договору;
  • не вчиняти дій, які перешкоджали б Користувачу користуватися місцями;
  • у разі ліквідації (смерті) або реорганізації Користувача до закінчення строку дії договору на тимчасове користування переукласти договір з його правонаступником (одним із спадкоємців) у разі його (їх) згоди стати користувачем;
  • не втручатись у господарську діяльність Користувача і не створювати йому будь-яких перешкод при виконанні цього договору.

5. УМОВИ ТА СТРОКИ ПЕРЕДАЧІ, ПОВЕРНЕННЯ МІСЦЯ ЩО ПЕРЕБУВАЄ В КОМУНАЛЬНІЙ ВЛАСНОСТІ

 5.1. У разі припинення або розірвання договору на тимчасове користування місцями для розташування рекламних засобів Користувач зобов'язаний повернути місця у стані, не гіршому у порівнянні з тим, у якому він одержав їх в користування. Передача місць здійснюється на підставі акту прийому-передачі (повернення) у десятиденний строк з моменту припинення або розірвання договору.

5.2. Якщо недбале ставлення Користувача до місць, або інші його дії чи бездіяльність, привели до її погіршення, забруднення, останній зобов'язаний відшкодувати власнику місць збитки у повному обсязі.

5.3. У разі відмови користувача, власник місць має право на одержання відшкодування у судовому порядку.

6. ОБМЕЖЕННЯ І ОБТЯЖЕННЯ ЩОДО ВИКОРИСТАННЯ МІСЦЯ

6.1. Місця, що передаються в тимчасове користування, під забороною (арештом), в заставі не перебувають, не обтяжені правами третіх осіб, судових спорів не ведеться.

7. РИЗИК ВИПАДКОВОГО ПОШКОДЖЕННЯ АБО ЗНИЩЕННЯ МІСЦЯ

 7.1. На Користувача накладається ризик випадкового пошкодження або знищення предмету користування чи його частини протягом всього строку договору на тимчасове користування місцями.

8. ФОРС-МАЖОРНІ ОБСТАВИНИ

8.1. Сторони звільняються від відповідальності за часткове або повне невиконання обов'язків по договору, якщо це невиконання відбулися за обставин, які виникли після укладення договору внаслідок невідворотних дій надзвичайною характеру, які сторона не могла ні передбачити, ні попередити прийнятими заходами (повінь, пожежа, землетрус, осідання ґрунту та інші явища природи, а також війна або військові дії), які призвели до неможливості виконання цього договору.

9. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН ТА ВИРІШЕННЯ СПОРІВ

9.1. Сторони за невиконання зобов'язань договору на тимчасове користування місцями, в тому числі за зміну або розірвання договору в односторонньому порядку, несуть відповідальність згідно з законами України та договором.

9.2. Відповідальність Сторін, а також спори, що виникають в ході реалізації цього Договору, вирішуються за згодою Сторін або у судовому порядку у відповідності з діючим законодавством України.

9.3. У разі дострокового розірвання договору на тимчасове користування місцями для розташування рекламних засобів з ініціативи Користувача, останній зобов'язаний відшкодувати збитки Власнику місць.

10. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ

10.1. Цей договір набуває чинності після його підписання Сторонами та реєстрації у Бессарабській селищній раді.

10.2.  Цей договір складено в двох оригінальних примірниках, які мають однакову юридичну силу для кожної із сторін.

10.3. Невід’ємною частиною договору є:

Рішення виконавчого комітету Бессарабської селищної ради Болградського району Одеської області від ___________ 20__року № ___.

 

РЕКВІЗИТИ СТОРІН:

 

ВЛАСНИК МІСЦЯ:                                                                КОРИСТУВАЧ:
Бессарабська селищна рада

Болградського району Одеської області Код ЄДРПОУ:   Адреса місцезнаходження:

67832, Одеська область, селище Бессарабське, вул. Широка, 1,  

e-mail:        @ukr.net 

 

        ________________________________

        ________________________________

        ________________________________

        ________________________________

        ________________________________

        ________________________________

        ________________________________

ПІДПИСИ СТОРІН:

      Від Власника місця                                                        Від Користувача

 

__________________ Сава ЧЕРНЄВ            _____________________  М.П.                                                                        М.П.

 

З  Правилами розміщення зовнішньої реклами на території Бессарабської селищної ради Болградського району Одеської області ознайомлений (-а) :

_______________               ___________________               (дата)               (підпис Користувача)

 

 

 

Селищний голова                                                                                                           Сава ЧЕРНЄВ

Без коментарів.