Аналіз регуляторного впливу проєкту рішення проведено відповідно до статті 8 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».
Назва регуляторного акта: рішення про внесення змін до рішення № 3239-VIII від 28.06.2024 року «Про встановлення місцевих податків та зборів, податкових пільг зі сплати місцевих податків і зборів на території Тарутинської селищної територіальної громади»
Регуляторний орган: Бессарабська селищна рада
Розробник: Бессарабська селищна рада
1. Визначення і аналіз проблеми
- Аналіз регуляторного впливу проєкту рішення про внесення змін до рішення № 3239-VIII від 28.06.2024 року «Про встановлення місцевих податків та зборів, податкових пільг зі сплати місцевих податків і зборів на території Тарутинської селищної територіальної громади» підготовлений відповідно до, ст.8 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» (із змінами та доповненнями) (далі Закон) та Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 року № 308 (із змінами та доповненнями).
- Відповідно до статті 10 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) визначено перелік місцевих податків і зборів. Згідно зі статтею 12 Кодексу селищні ради встановлюють місцеві податки і збори.
- Проблемою є те, що в разі не встановлення селищною радою місцевих податків, будуть застосовуватися ставки податку, прийняті раніше, при цьому не будуть враховані інтереси громади по встановленню ставок податку враховуючи воєнний стан на території країни та наслідки збройної агресії російської федерації. Передбачається зменшити ставки податку.
Рішення про встановлення місцевих податків і зборів є нормативно-правовими актами, копії яких надсилаються в електронному вигляді в десятиденний строк з дня прийняття до контролюючого органу, в якому перебувають на обліку платники відповідних місцевих податків і зборів, але не пізніше 25 липня, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування встановлених місцевих податків та зборів та податкових пільг.
Рішення про встановлення місцевих податків та зборів офіційно оприлюднюється відповідним органом місцевого самоврядування до 25 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосовування встановлюваних місцевих податків та зборів або змін (плановий період). В іншому разі норми відповідних рішень застосовуються не раніше початку бюджетного періоду, що настає за плановим періодом.
Проблеми, які пропонується розв’язати шляхом державного регулювання
Місцеві податки і збори зараховуються в повному обсязі до селищного бюджету територіальної громади та є бюджетоформуючим джерелом на забезпечення діяльності функціонування бюджетних установ та на благоустрій територій громади.
- В частині податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки
За даними Головного відділення управління ДПС України у Одеській області станом на 01.01.2025 року на території громади обліковується 128 осіб, які мають об’єкти, що є базою оподаткування податком на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, з них 30 – юридичних осіб, 98 – фізичні особи.
Для розрахунку прогнозних показників суми витрат суб’єктів малого підприємництва враховувалися основні прогнозні макропоказники економічного й соціального розвитку України на 2025 рік: прогнозований розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб – 3028 грн, мінімальної заробітної плати - 8000 грн.
Прийняття рішення з даного питання є особливо важливим для прозорого та ефективного встановлення місцевих податків, зарахування надходжень до селищного бюджету, здійснення необхідного контролю за своєчасністю та повнотою проведення платежів, впорядкування деяких питань ведення бізнесу, зменшення витрат часу платників податку на виконання обов’язкових процедур щодо декларування сум податків та їх сплату, підвищення інвестиційної привабливості громади.
Ставки податку для об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних та юридичних осіб, встановлюються за рішенням органу місцевого самоврядування залежно від місця розташування (зональності) та типів таких об’єктів нерухомості у розмірі, що не перевищує 1,5 відсотка розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, за 1 квадратний метр бази оподаткування.
Надходження від податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки до бюджету Тарутинської селищної територіальної громади за 2024 рік склали 1256,0 тис. грн., з них:
- Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об`єктів житлової нерухомості - 44,5 тис. грн.,
- Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об`єктів нежитлової нерухомості – 221,3 тис. грн.,
- Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об`єктів нежитлової нерухомості – 990,2 тис. грн.
Прогноз надходжень на 2025 рік складе 1392,0 тис. грн., з них:
- Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об`єктів житлової нерухомості -
50,0тис. грн.,
- Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об`єктів нежитлової нерухомості – 280,0тис. грн.,
- Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об`єктів нежитлової нерухомості – 1062,0 тис. грн.
Кодексом визначено платників податку: фізичні особи та юридичні особи (резиденти і нерезиденти України). При цьому, окремо не розподіляються фізичні особи на громадян і фізичних осіб-підприємців. Тобто, до цієї групи платників віднесено як громадян, так і фізичних осіб-підприємців.
Аналіз втрат по бюджету Бессарабської селищної ради
п/н | Назва показника | У разі прийняття рішення про внесення змін до рішення № 3239-VIII від 28.06.2024 року «Про встановлення місцевих податків та зборів, податкових пільг зі сплати місцевих податків і зборів на території Тарутинської селищної територіальної громади» | У разі не прийняття рішення про внесення змін до рішення № 3239-VIII від 28.06.2024 року «Про встановлення місцевих податків та зборів, податкових пільг зі сплати місцевих податків і зборів на території Тарутинської селищної територіальної громади» | Відхилення, тис. грн.(втрати бюджету) | ||
Ставка, % | Очікуваний обсяг надходжень за перший рік, тис. грн. | Ставка, %(мінімальна) | Очікуваний обсяг надходжень, тис. грн. | |||
1 | Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки | 0,1- 1,5 | 1392,0 | 0 | 0 | 1392,0 |
РАЗОМ | Х | 1392,0 | Х | 0 | 1392,0 |
Розв’язання даної проблеми за допомогою ринкового механізму неможливе, оскільки формування бюджету селищної ради проводиться з метою подальшого використання бюджетних коштів на створення загальнодоступних благ, які не можуть бути об’єктами ринкових відносин. Крім того, на державному рівні делеговано повноваження щодо встановлення ставок місцевих податків і зборів органам місцевого самоврядування шляхом прийняття відповідного рішення в межах ставок, визначених Кодексом. Тому, тільки відповідним рішенням селищної ради, як це визначено ст. 12 Кодексу можливо вирішити зазначену проблему.
Причини виникнення проблеми:
У разі неприйняття рішення про внесення змін до рішення № 3239-VIII від 28.06.2024
року «Про встановлення місцевих податків та зборів, податкових пільг зі сплати місцевих
податків і зборів на території Тарутинської селищної територіальної громади», податки та
збори будуть справлятися за ставкої , які не сприятимуть економічної стабільності
розвитку громади, функціонуванню підприємств які є платниками податків.
Підтвердження важливості проблеми:
Важливість проблеми при затвердженні місцевих податків і зборів полягає в необхідності зменшення фінансового навантаження на підприємців в умовах воєнного стану, на території Тарутинської селищної територіальної громади.
Проблема не може бути розв’язана за допомогою діючого акта. Впровадження даного регулювання є доцільним, оскільки регуляторний акт спрямований на досягнення чітко визначеної мети — отримання надходжень до бюджету,та створення сприятливих умов для роботи підприємств та ФОП .
Основні групи (підгрупи), на які проблема справляє вплив:
Групи (підгрупи) | Так | Ні |
Громадяни | + | |
Органи місцевого самоврядування | + | |
Держава | + | |
Суб’єкти господарювання, у тому числі суб’єкти малого підприємництва | + |
2. Цілі державного регулювання
Прийняття цього регуляторного акту дасть можливість здійснення контролю за додержанням правил розрахунку податка на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки , що надасть змогу спрямувати отримані кошти від сплати податку на вирішення соціальних проблем територіальної громади, а зниження ставок податку зменшить фінансове навантаження на суб’єктів господарювання в умовах воєнного стану.
3. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення встановлених цілей
1.Визначення альтернативних способів:
Вид альтернативи | Опис альтернативи |
Альтернатива 1 | Ця альтернатива є неприйнятною, так як нормативні акти селищної ради повинні відповідати чинному законодавству. В даному випадку відповідно до п.п. 4 п. 3 ст.12 ПКУ такі податки справляються виходячи з норм що передує бюджетному періоду. |
Не виносити на розгляд селищної ради та не приймати рішення про внесення змін до рішення № 3239-VIII від 28.06.2024 року «Про встановлення місцевих податків та зборів, податкових пільг зі сплати місцевих податків і зборів на території Тарутинської селищної територіальної громади» | |
Альтернатива 2 | Ця альтернатива є єдиною прийнятною, так як у разі прийняття рішення буде забезпечено виконання вимог Податкового кодексу України, Бюджетного кодексу України |
Винести на розгляд селищної ради та прийнятирішення про внесення змін до рішення № 3239-VIII від 28.06.2024 року «Про встановлення місцевих податків та зборів, податкових пільг зі сплати місцевих податків і зборів на території Тарутинської селищної територіальної громади» |
Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей
Опис вигод та витрат за кожною альтернативою для сфер інтересів держави, громадян та суб'єктів господарювання.
Оцінка впливу на сферу інтересів органів місцевого самоврядування
Видальтернативи | Вигоди | Витрати |
Альтернатива 1Не виносити на розгляд селищної ради та не приймати рішення про внесення змін до рішення № 3239-VIII від 28.06.2024 року «Про встановлення місцевих податків та зборів, податкових пільг зі сплати місцевих податків і зборів на території Тарутинської селищної територіальної громади» | Відсутні | Відсутні |
Альтернатива 2Прийнятирішення про внесення змін до рішення № 3239-VIII від 28.06.2024 року «Про встановлення місцевих податків та зборів, податкових пільг зі сплати місцевих податків і зборів на території Тарутинської селищної територіальної громади» | З наступного бюджетного року податкок і буде справлятись за встановленнимі ставками відповідно до вимог чинного законодавства. | Витрати пов’язані з підготовкою регуляторного акту та проведення відстежень результативності даного регуляторного акта та процедур з його опублікування |
Оцінка впливу на сферу інтересів громадян
Видальтернативи | Вигоди | Витрати |
Альтернатива 1Не виносити на розгляд селищної ради та не приймати рішення про внесення змін до рішення № 3239-VIII від 28.06.2024 року «Про встановлення місцевих податків та зборів, податкових пільг зі сплати місцевих податків і зборів на території Тарутинської селищної територіальної громади» | Сплата податків здійснюетсься за ставками, прійнеття рішення селищної ради від 28.06.2024року №3239 VIII | Витрати часу, матеріальних ресурсів для податкових органів на адміністрування плати податку на майно. |
Альтернатива 2Прийнятирішення про внесення змін до рішення № 3239-VIII від 28.06.2024 року «Про встановлення місцевих податків та зборів, податкових пільг зі сплати місцевих податків і зборів на території Тарутинської селищної територіальної громади» | Сплата податку за обґрунтованими ставками.Відкритість процедури, прозорість дій місцевого самоврядування.Вдосконалить відносини між селищною радою, органом фіскальної служби та суб’єктами господарювання пов’язаних зі справлянням податків та зборів. | Витрати відповідно до запропонованого регуляторного акта. Сплата податків та зборів за встановленими ставками. |
Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання
Розрахункова кількість суб’єктів господарювання, на яких поширюється дія регуляторного акта, складає 1006 осіб:
Показник | Великі | Середні | Малі та Мікро | Разом |
Кількість суб’єктів | 3 | 1003 | 1006 | |
господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць | ||||
Питома вага групи у загальній кількості, відсотків | 0 | 0 | 100 | 100 |
Оскільки відповідно до податкового законодавства податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачується до того місцевого бюджету, на території якого розташовані об’єкти нерухомості, до кількості суб’єктів господарювання, на яких поширюється дія регуляторного акта, включено також суб’єктів господарювання, що зареєстровані за межами ОТГ, але мають нерухомість на її території.
Вид альтернативи | Вигоди | Витрати |
Альтернатива 1Не виносити на розгляд селищної ради та не приймати рішення про внесення змін до рішення № 3239-VIII від 28.06.2024 року «Про встановлення місцевих податків та зборів, податкових пільг зі сплати місцевих податків і зборів на території Тарутинської селищної територіальної громади» | Відсутні | Суб'єкти господарювання – платники податку у 2026 році будуть сплачувати податок за ставками, які прійнеті рішенням селищної ради від 28.06.2024року №3239 VIII |
Альтернатива 2Прийнятирішення про внесення змін до рішення № 3239-VIII від 28.06.2024 року «Про встановлення місцевих податків та зборів, податкових пільг зі сплати місцевих податків і зборів на території Тарутинської селищної територіальної громади» | Враховуються повною мірою пропозиції членів територіальної громади щодо встановлення ставок з урахуванням типу об’єкта оподаткування.Обґрунтована сплата місцевих податків та зборів на 2026 рік на території населених пунктів Бессарабської селищної ради. Відкритість процедури, прозорість дій органу місцевого самоврядування | Суб'єкти господарювання будуть сплачувати податок за ставками згідно рішення Бессарабської селищної ради. Витрати відповідно до запропонованого регуляторного акта. Сплата податків та зборів за встановленими ставками. |
ІV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей
Здійснено вибір оптимального альтернативного способу з урахуванням системи бальної оцінки ступеня досягнення визначених цілей, де:
Оцінка ступеня досягнення цілей визначається за чотирибальною системою, де:
4 – цілі ухвалення регуляторного акта можуть бути досягнуті повною мірою (проблеми більше не буде);
3 – цілі ухвалення регуляторного акта можуть бути досягнуті майже повною мірою (усі важливі аспекти проблеми усунені);
2 – цілі ухвалення регуляторного акта можуть бути досягнуті частково (проблема значно зменшиться, однак, деякі важливі критичні її аспекти залишаться невирішеними);
1 – цілі ухвалення регуляторного акта не можуть бути досягнуті (проблема залишається).
Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми) | Бал результативності ( за чотирибальною системою оцінки) | Коментарі щодо присвоєння відповідного бала |
Альтернатива 1.Не виносити на розгляд селищної ради та не приймати рішення про внесення змін до рішення № 3239-VIII від 28.06.2024 року «Про встановлення місцевих податків та зборів, податкових пільг зі сплати місцевих податків і зборів на території Тарутинської селищної територіальної громади» | 1 - цілі прийняття регуляторного акта не можуть бути досягнуті (проблема продовжує існувати) | Така альтернатива є неприйнятною. У разі не прийняття проекту рішення, відповідно до підпункту 12.3.5 пункту 12.3 статті 12 Податкового кодексу України, податок буде справлятись за ставками, які діяли до 31 грудня року, що передує бюджетному періоду. |
Альтернатива 2.Прийнятирішення про внесення змін до рішення № 3239-VIII від 28.06.2024 року «Про встановлення місцевих податків та зборів, податкових пільг зі сплати місцевих податків і зборів на території Тарутинської селищної територіальної громади» | 3 - цілі прийняття проекту регуляторного акта можуть бути досягнуті майже повною мірою (усі важливі аспекти проблеми існувати не будуть) | Прийняття даного рішення селищної ради забезпечить досягнути встановлених цілей, чітких та прозорих механізмів справляння та сплати місцевих податків на території громади.громади і платників податків |
Рейтинг | Аргументи щодо переваги обраної альтернативи/причини відмови від альтернативи | Оцінка ризику зовнішніхчинників на дію запропонованого регуляторного акта |
Альтернатива 1Не виносити на розгляд селищної ради та не приймати рішення про внесення змін до рішення № 3239-VIII від 28.06.2024 року «Про встановлення місцевих податків та зборів, податкових пільг зі сплати місцевих податків і зборів на території Тарутинської селищної територіальної громади» | Альтернатива 1 не дає можливості досягнути поставлених цілей державного регулювання, на відміну від альтернативи 2.У разі не прийняття регуляторного акта, податки та збори не сплачуватимуться в повному обсязі, що спричинить втрати дохідної частини бюджету і відповідно невиконання бюджетних програм.Вказана альтернатива є неприйнятною. | Зміни до чинного законодавства:Податкового кодексу України;Бюджетного кодексу України;Земельного кодексу України;та інші закони (зміна мінімальної заробітної плати, прожиткового мінімуму, тощо). |
Альтернатива 2 Прийнятирішення про внесення змін до рішення № 3239-VIII від 28.06.2024 року «Про встановлення місцевих податків та зборів, податкових пільг зі сплати місцевих податків і зборів на території Тарутинської селищної територіальної громади» | Для досягнення встановлених цілей державного регулювання, перевага була надана даній альтернативі оскільки проектом рішення запропоновано встановлення на законних підставах розмірів ставок податків та зборів.Прийняття проекту дозволить забезпечити стабільні надходження податків та зборів до селищного бюджету, та забезпечить сталий розвиток підприємств та ФОП громади. | Зміни до чинного законодавства:Податкового кодексу України;Бюджетного кодексу України;Земельного кодексу України;та інші закони (зміна мінімальної заробітної плати, прожиткового мінімуму, тощо).Виникнення податкового боргу про причині не сплати місцевих податків та зборів.- |
Таким чином для реалізації обрано Альтернативу 2 – встановлення економічно - обґрунтованих місцевих податків та зборів, що є посильними для платників податків, та забезпечить фінансову основу самостійності Бессарабської селищної ради.
- Механізми та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми
Запропоновані механізми регуляторного акта, за допомогою яких можна розв’язати проблему:
Механізм розв’язання визначеної проблеми полягає у прийнятті відповідно до Бюджетного та Податкового кодексів України рішення Бессарабської селищної ради «Про внесення змін до рішення № 3239-VIII від 28.06.2024 року «Про встановлення місцевих податків та зборів, податкових пільг зі сплати місцевих податків і зборів на території Тарутинської селищної територіальної громади», а тому цей спосіб досягнення цілей є оптимальним шляхом вирішення проблеми й ґрунтується на загальнообов’язковості виконання норм рішення всіма учасниками правовідносин у системі оподаткування. ПКУ визначено платників податку: фізичні особи та юридичні особи (резиденти і нерезиденти України).
При здійсненні регуляторної діяльності розглядаються обґрунтовані пропозиції та зауваження до проекту рішення, надані суб’єктами господарювання, представниками територіальної громади в установленому законом порядку.
Задля забезпечення виконання вимог чинного законодавства України, інформування громадськості відносно регуляторного акта здійснюється на офіційному веб-сайті Бессарабської селищної ради.
З метою забезпечення інформованості громади та суб’єктів господарювання повідомлення про оприлюднення регуляторного акта – проекту рішення здійснено в районній газеті «Знамя труда».
Таким чином, упровадження регуляторного акта забезпечить дотримання норм чинного податкового законодавства як органами державної податкової служби, органами місцевого самоврядування, так і суб’єктами господарювання та громадянами, що сплачують податки та збори на території Тарутинської селищної територіальної громади, у порядку та на умовах, визначених ПКУ і цим регуляторним актом.
Прийняття рішення Бессарабської селищної ради «Про внесення змін до рішення № 3239-VIII від 28.06.2024 року «Про встановлення місцевих податків та зборів, податкових пільг зі сплати місцевих податків і зборів на території Тарутинської селищної територіальної громади» є єдиним і безумовним шляхом вирішення проблеми і ґрунтується на загальнообов’язковості виконання.
6. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги.
Адміністрування даного регуляторного акта буде проводитись на рівні ДПС. Органи місцевого самоврядування наділенні повноваженнями лише встановлювати ставки податків та зборів, не змінюючи порядок їх обчислення, сплати та інші адміністративні процедури.
7. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта
Строк дії запропонованого регуляторного акта з 01.01.2026 року, що є достатнім для розв’язання проблеми та досягнення цілей державного регулювання.
Проте, в разі внесення змін до чинного податкового законодавства на державному рівні, що впливатимуть на дію даного регуляторного акта, та необхідності зміни розміру ставок та доповнень за потребою до нього будуть вноситись відповідні коригування.
8. Визначення показників результативності дії регуляторного акта
Виходячи з цілей державного регулювання, визначених у другому розділі АРВ, для відстеження результативності регуляторного акта слід визначити не менше ніж три кількісних показника, які безпосередньо характеризують результативність дії регуляторного акта та які підлягають контролю (відстеження результативності).
Для відстеження результативності дії регуляторного акту обрано такі показники:
Назва показника | Надходження податків і зборів у 2024 році, тис. грн. | Планові призначення податків і зборів на 2025 рік, тис. грн. |
податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки | 1256,0 | 1392 |
Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об`єктів житлової нерухомості | 44,5 | 50,0 |
Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об`єктів нежитлової нерухомості | 221,3 | 280,0 |
Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об`єктів нежитлової нерухомості | 990,2 | 1062,0 |
3. Рівень поінформованості суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень акта (повідомлення оприлюднення проекту регуляторного акта – проекту рішення в районній газеті «Знамя труда»; оприлюднення повідомлення, проекту рішення та АРВ на офіційному веб-сайті Бессарабської селищної ради, на стенді Бессарабської селищної ради). | 85 % |
9. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта
Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися постійною комісією Бессарабської селищної ради з питань фінансів, бюджету, планування соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва.
Базове відстеження результативності буде здійснено до дня набрання чинності цим регуляторним актом.
Повторне відстеження результативності буде проведено через рік з дня набрання чинності цим регуляторним актом, а саме з 05 по 30 січня 2027 року.
У рамках статистичного методу відстеження буде проведено на підставі даних головного Управління ДПС у Одеської області, про надходження коштів до бюджету Тарутинської селищної територіальної громади в частині місцевих податків та зборів та кількості платників.
Бессарабський селищний голова Сава ЧЕРНЄВ
ВИТРАТИ
на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта
Розрахункова чисельність суб’єктів малого та середнього підприємництва на яких поширюється регулювання: 1006
Розрахунок вартості 1 людино-години для розрахунку використовується мінімальна заробітна плата, що на 01.01.2025 року становить 8000 грн., та у погодинному розмірі 48,0 грн.
№ з/п | Витрати | За перший рік | За п’ять рік |
1 | Витрати на придбання основних фондів, обладнання та приладів, сервісне обслуговування, навчання/підвищення кваліфікації персоналу тощо, гривень | 0,0 | |
2 | Податки та збори (зміна розміру податків/зборів, виникнення необхідності у сплаті податків/зборів), гривень | 0,0 | |
3 | Витрати, пов’язані із веденням обліку, підготовкою та поданням звітності державним органам, гривень | 0,0 | |
4 | Витрати, пов’язані з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю) (перевірок, штрафних санкцій, виконання рішень/ приписів тощо), гривень | 0,0 | |
5 | Витрати на отримання адміністративних послуг (дозволів, ліцензій, сертифікатів, атестатів, погоджень, висновків, проведення незалежних/обов’язкових експертиз, сертифікації, атестації тощо) та інших послуг (проведення наукових, інших експертиз, страхування тощо), гривень | 0,0 | |
6 | Витрати на оборотні активи (матеріали, канцелярські товари тощо), гривень | 0,0 | |
7 | Витрати, пов’язані із наймом додаткового персоналу, гривень | 0,0 | |
8 | Інше (уточнити), гривень | 0,0 | |
9 | РАЗОМ (сума рядків: 1 + 2 + 3 + 4 + 5 + 6 + 7+ 8), гривень | 0,0 | |
10 | Кількість суб’єктів господарювання великого та середнього підприємництва, наяких буде поширено регулювання, одиниць | 0,0 | |
11 | Сумарні витрати суб’єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на виконання регулювання (вартість регулювання) (рядок 9 х рядок 10), гривень | 0,0 |
Розрахунок відповідних витрат на одного суб’єкта господарювання
Вид витрат | У перший рік | Періодичні (за рік) | Витрати за п’ять років | |
Витрати на придбання основних фондів, обладнання та приладів, сервісне обслуговування, навчання/підвищення кваліфікації персоналутощо | 0,0 | 0,0 | 0,0 | |
Вид витрат | Витрати на сплату податків та зборів(змінених/нововведених) (за рік) | Витрати за п’ять років | ||
Податки та збори (зміна розміру податків/зборів, виникнення необхідностіу сплаті податків/зборів) | 0,0 | 0,0 | ||
Вид витрат | Витрати* на ведення обліку, підготовку та поданнязвітності (за рік) | Витрати на оплату штрафних санкцій за рік | Разом за рік | Витрати за п’ять років |
Витрати, пов’язані із веденням обліку, підготовкою та поданням звітності державним органам (витрати часу персоналу) | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 |
* Вартість витрат, пов’язаних із підготовкою та поданням звітності державним органам, визначається шляхом множення фактичних витрат часу персоналу на заробітну плату спеціаліста відповідної кваліфікації).
Вид витрат | Витрати* на адмініструва ння заходів державного нагляду (контролю) (за рік) | Витрати на оплату штрафних санкцій та усунення виявлених порушень (за рік) | Разом за рік | Витрати за п’ять років |
Витрати, пов’язані з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю) (перевірок, штрафних санкцій, виконання рішень/приписів тощо) | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 |
* Вартість витрат, пов’язаних з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю), визначається шляхом множення фактичних витрат часу персоналу на заробітну плату спеціаліста відповідної кваліфікації.
Вид витрат | Витрати на проходження відповідних процедур (витрати часу, витрати на експертизи, тощо) | Витрати безпосередньо на дозволи, ліцензії, сертифікати, страхові поліси (за рік - стартовий) | Разом за рік (старто вий) | Витрати за п’ять років |
Витрати на отримання адміністративних послуг (дозволів, ліцензій, сертифікатів, атестатів, погоджень, висновків, проведення незалежних /обов’язкових експертиз, сертифікації, атестації тощо) та інших послуг (проведення наукових, інших експертиз, страхування тощо) | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 |
Вид витрат | За рік(стартовий) | Періодичні(за наступний рік) | Витрати за п’ять років |
Витрати на оборотні активи (матеріали, канцелярські товари тощо) | 0,0 | 0,0 | 0,0 |
Вид витрат | Витрати на оплату праці додатково найманого персоналу (за рік) | Витрати за п’ять років | |
Витрати, пов’язані з наймом додаткового персоналу |
Бессарабський селищний голова Сава ЧЕРНЄВ