Проєкт регуляторного акту – проєкт рішення Бессарабської селищної ради «Про внесення змін до рішення № 3239-VIII від 28.06.2024 року «Про встановлення місцевих податків та зборів, податкових пільг зі сплати місцевих податків і зборів на території Тарутинської селищної територіальної громади» та аналізу регуляторного впливу


Податки та збори 2026.docxЗавантажити
Друк

П Р О Є К Т 

gerb

БЕССАРАБСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

БОЛГРАДСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

  Р І Ш Е Н Н Я

Про внесення змін до рішення № 3239
-VIII від 28.06.2024 року «Про
встановлення місцевих податків
та зборів, податкових пільг зі сплати
місцевих податків і зборів на
території Тарутинської селищної
територіальної громади»

Керуючись пунктами 24, 28, 35 частини першої статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статтями 7, 10, 12, розділами XII, XIV Податкового кодексу України, враховуючи положення підпункту 8 пункту 12.3 статті 12 Податкового кодексу України підприємств та організацій, Бессарабська селищна рада вирішила:

  1. Внести зміни до рішення Тарутинської селищної ради № 3239-VIII від 28.06.2024 року «Про встановлення місцевих податків та зборів, податкових пільг зі сплати місцевих податків і зборів на території Тарутинської селищної територіальної громади», а саме у Додатку 1.1 до додатка 1, затвердженого рішенням Тарутинської селищної ради від 28.06.2024 № 3239-VII, слова і цифри

 

«Класифікація будівель та споруд Ставки податку за 1 кв.метр (відсотків розміру мінімальної заробітної плати)
код2 найменування для юридичних осіб для  фізичних осіб
1252 Резервуари, силоси та склади 0,2 0,2
1274 Інші будівлі, не класифіковані раніше 0,1 0,1»

                                                                                                                                                      

замінити словами і цифрами

«Класифікація будівель та споруд Ставки податку за 1 кв.метр (відсотків розміру мінімальної заробітної плати)
код2 найменування для юридичних осіб для  фізичних осіб
1252 Резервуари, силоси та склади 0,1 0,1
1274 Інші будівлі, не класифіковані раніше 0,4 0,4»

 

  1. Рішення набирає чинності 01 січня 2026 року.
  2. Доручити відділу економіки, інвестицій та сільського господарства надіслати інформацію щодо ставок та податкових пільг із сплати місцевих податків і зборів зі змінами до Головного управління ДПС в Одеські області.
  3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань фінансів, бюджету, планування соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва.

 

Бессарабський селищний голова                                                       Сава ЧЕРНЄВ

 

№_______-VIIІ

_____________ р.

Додаток 3

ТЕСТ
малого підприємництва (М-Тест)

  1. Консультації з представниками мікро- та малого підприємництва щодо оцінки впливу регулювання

Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання на суб'єктів малого підприємництва та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для здійснення регулювання, проведено розробником у період з "19" травня 2025р. по "02" червня 2025 р.

 

Порядковий номер Вид консультації (публічні консультації прямі (круглі столи, наради, робочі зустрічі тощо), інтернет-консультації прямі (інтернет-форуми, соціальні мережі тощо), запити (до підприємців, експертів, науковців тощо) Кількість учасників консультацій, осіб Основні результати консультацій (опис)
1 Круглий стіл

 

3 Доведено до відома СПД основні аспекти проекту регуляторного акта, надані роз'яснення щодо ставок, які пропонується затвердити.  
2 Телефонні запити до суб’єктів малого підприємництва 21 Проводилось обговорення розмірів ставок єдиного податку

 

  1. Вимірювання впливу регулювання на суб'єктів малого підприємництва (мікро- та малі):

кількість суб'єктів малого підприємництва, на яких поширюється регулювання: 1006 (одиниць), у тому числі фізичних осіб-підприємців 691 (одиниця);

питома вага суб'єктів малого підприємництва у загальній кількості суб'єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив 100 (відсотків) (відповідно до таблиці "Оцінка впливу на сферу інтересів суб'єктів господарювання" додатка 1 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта).

  1. Розрахунок витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання вимог регулювання
Порядковий номер Найменування оцінки У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання)
1 Придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів)  0
2 Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування
3 Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати - витратні матеріали)
4 Процедури обслуговування обладнання (технічне обслуговування)  0
5 Інші процедури (уточнити) (сплата податку) 25,0
6 Разом, гривень
Формула:
(сума рядків 1 + 2 + 3 + 4 + 5)
25,0
7 Кількість суб'єктів господарювання, що повинні виконати вимоги регулювання (в т.ч. 319 підприємств, установ, організацій та 687 ФОПів), одиниць 1006,0
8 Сумарно, гривень 25150,00 (Сума А)
Оцінка вартості адмістративних процедур суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування
Розрахунок вартості 1 людино-години

Норма робочого часу на тиждень становить 40 год на тиждень

Розмір мінімальної заробітної плати станом на 01.01.2025 р. становитиме 8000, тис. грн  та у погодинному розмірі 48,00 грн.

9 Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання
Формула:
витрати часу на отримання інформації про регулювання, отримання необхідних форм та заявок Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість форм
0,5*48,0*1 =24,0 грн 
  Витрати часу на отримання інформації про регуляторний акт 0,5 години

(Ознайомлення з рішенням щодо прийнятих ставок, пошук тексту рішення Тарутинської селищної ради на офіційному сайті та районному ЗМІ

10 Процедури організації виконання вимог регулювання
Формула:
витрати часу на розроблення та впровадження внутрішніх для суб'єкта малого підприємництва процедур на впровадження вимог регулювання Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість внутрішніх процедур
0,1*48,0*1=4,8 грн 
  Витрати часу на розробку та впровадження внутрішніх для суб’єкта малого бізнесу процедур на впровадження вимог регуляторного акта Оціночно: Для фізичних осіб-підприємців – 0,1 години.
11 Процедури офіційного звітування
Формула:
витрати часу на отримання інформації про порядок звітування щодо регулювання, отримання необхідних форм та визначення органу, що приймає звіти та місця звітності + витрати часу на заповнення звітних форм + витрати часу на передачу звітних форм (окремо за засобами передачі інформації з оцінкою кількості суб'єктів, що користуються формами засобів - окремо електронна звітність, звітність до органу, поштовим зв'язком тощо) + оцінка витрат часу на корегування (оцінка природного рівня помилок)) Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість оригінальних звітів Х кількість періодів звітності за рік
(1 +0,2+0,5+0,15)*

48,0*1=88,80 грн

  Витрати часу на отримання інформації про звіт щодо регуляторного акта. Отримання необхідних форм та визначення органу що приймає звіти та місця звітності Оціночно:1 година.

Пошук бланку податкової декларації, уточнення місця знаходження та часу прийому Державної фіскальної служби, уточнення подання інформації до відповідного підрозділу фіскальної служби. Уточнення особливостей заповнення податкової декларації. 

  Витрати часу на заповнення звітних форм Оціночно:0,2 години.

Визначення ставки податку та заповнення Декларації.

  Витрати часу на передачу звітних форм Оціночно:0,5 години.

Передача звіту до Державної фіскальної служби.

  Оцінка витрат часу на корегування помилок Оціночно:0,15 години. Оціночно природний рівень похибок при заповненні декларацій 5% від загальної кількості
12 Процедури щодо забезпечення процесу перевірок
Формула:
витрати часу на забезпечення процесу перевірок з боку контролюючих органів Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість перевірок за рік
0
  Витрати часу на забезпечення процесу перевірки Відсутні. Перевірки відбуваються під час прийняття декларації інспектором державної фіскальної служби 
13 Інші процедури (уточнити)
14 Разом, гривень
Формула:
(сума рядків 9 + 10 + 11 + 12 + 13)
117,60
15 Кількість суб'єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць 1006
16 Сумарно, гривень
Формула:
відповідний стовпчик "разом" Х кількість суб'єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 14 Х рядок 15)
117,6*1006 = 118305,60 грн.

(Сума Б) разом  118305,60

  1. Розрахунок сумарних витрат суб'єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання
Порядковий номер Показник Рік регулювання
1 Оцінка "прямих" витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання регулювання 25150,00
2 Оцінка вартості адміністративних процедур для суб'єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування 118305,60
3 Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання 143455,60
4 Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб'єктів малого підприємництва -
5 Сумарні витрати на виконання запланованого регулювання 143455,60
  1. Розроблення корегуючих (пом'якшувальних) заходів для малого підприємництва щодо запропонованого регулювання

На основі аналізу статистичних даних, визначено, що зазначена сума є прийнятною для суб’єктів малого підприємництва і впровадження компенсаторних ( пом’якшувальних) процедур не потрібно .

 

 

Начальник відділу економіки, інвестицій

та сільського господарства Бессарабської

 селищної ради                                                                                              Валентин ГЛОД

 

Без коментарів.