Щодо виплати компенсації витрат власникам житлових приміщень приватного житлового фонду за тимчасове розміщення внутрішньо переміщених осіб, які перемістились у період воєнного стану

Друк

     Постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.2022 № 333 затверджений Порядок компенсації витрат за тимчасове розміщення внутрішньо переміщених осіб, які перемістилися у період воєнного стану і не отримують щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним   особам для покриття витрат на проживання ,  в тому числі на оплату житлово- комунальних послуг.

      Цим Порядком визначений механізм надання компенсації витрат  власників жилих приміщень  приватного житлового фонду, що пов’язані з безоплатним тимчасовим розміщенням ВПО, які після введення Указом Президента України від 24 лютого 2022 р № 64 «Про  введення воєнного стану в Україні» воєнного стану  перемістилися  з території  адміністративно – територіальної одиниці, на якій проводяться бойові дії  та яка визначена в переліку, затвердженому розпорядженням Кабінету Міністрів України від 6 березня 2022 № 204  та Наказом Міністерства  з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 25.04.2022 № 75 (із змінами) «Про затвердження Переліку територіальних громад, що розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають в тимчасовій окупації, оточені (блокуванні).

        Для отримання компенсацій власник жилого приміщення протягом п’яти днів після закінчення звітного місяця подає до виконкому  селищної ради за місцем розташування житла відповідну заяву , далі по алгоритму проводиться процедура розгляду  заяви та нарахування  компенсації.

       Сума компенсації розраховується з урахуванням кількості днів, протягом яких  жиле приміщення надавалося для розміщення ВПО та визначається на рівні 14,77 грн за людино – день.

       Компенсація здійснюється за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів , коштів іноземних держав, міжнародних, благодійних організацій та громадських об’єднань.

         Про  можливість нарахування компенсацій  власникам   житла відділом містобудування, архітектури, інфраструктури та ЖКГ  були надані інформаційні оголошення у соціальній мережі та на сайті селищної ради.

        Таким чином, у березні  цього року було подано 13 заяв власників житла , у яких мешкали 34 особи, обсяг  витрат становив 4283,3 грн. Отримали компенсацію  12 осіб  згідно з наданими заявами на суму 3928,82 грн.

        У квітні подано 145 заяв на суму 133698 грн . Розпорядженням Одеської обласної військової адміністрації від 18.07.2022 № 416/А-2022  узгоджені виплати за квітень, але тільки той додаток, якій дотується з державного бюджет -100 чол. – 68340,7 грн; 45 чол. – 65357 грн – буде нараховано з бюджету благодійних організацій, а саме, з фонду Червоного Хреста.

          У травні  було подано 197 заяв на суму компенсації 267395 грн (64 чол. – 127996 грн – з фонду Червоного Хреста та 133 чол. на суму 139399 грн – з державного фонду).

           У червні звернулися с заявами 165 осіб на суму компенсації 208226 грн.

      Заяви повинні надаватися  власниками кожного місяця з 1 по 5 число, з 6 по 10 число –відділ обробляє дані, які надійшли та готує відповідний матеріал для подання в Департамент  енергоефективності та життєдіяльності Одеської військової обласної адміністрації.

 

Головний спеціаліст відділу містобудування, архітектури, інфраструктури та ЖКГ

Тарутинської селищної ради  Діна БАХОВА 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Bookmark the Постійне посилання.

Без коментарів.