Про канали інформування та взаємодії з клієнтами ДТЕК Одеські електромережі

Друк

 

        7 серпня 2021 року відбулась зустріч керівництва Тарутинської селищної ради та старост старостинських округів громади з представниками енергопостачальної компанії ДТЕК. Під час зустрічі було розглянуто  питання «Канали інформування та взаємодії з клієнтами компанії АТ «ДТЕК Одеські електричні мережі».  

         У зв’язку з тим, що ДТЕК Одеські електричні мережі переходить на новий сучасний вид роботи з клієнтами, представниками енергопостачальної компанії надано роз’яснення щодо порядку звернень громадян чи юридичних осіб у випадках виникнення проблем з енергопостачанням (аварія чи поламка електромережі, відсутність електроенергії) та передачі даних зі споживання електроенергії.

        Старостами та працівниками відділу містобудування, архітектури, інфраструктури та житлово-комунального господарства селищної ради були порушені ряд питань стосовно звернень жителів громади до старостів з проблем енергопостачання.

        Шановні мешканці Тарутинської громади, пропонуємо ознайомитись з каналами комунікації АТ «ДТЕК Одеські електричні мережі» та користуватися ними, тому що це зручно, швидко та надійно:           

  1. Офіційний сайт https://www.dtek-oem.com.ua/ua.
  2. ЦОК (центр обслуговування клієнтів) та Кол-центр (зв’язок з оператором).
  3. Чат-боти Viber / Telegram.
  4. Офіційна сторінка компанії в Facebook.
  5. Офіційна сторінка компанії в Instagram.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Bookmark the Постійне посилання.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.